Results 1 to 14 of 14

Thread: Guild Wars comedy moments

  1. #1

    Big Grin Guild Wars comedy moments



    And as the two monks meet at the pass with only the gap of one man... they discuss life, the universe and everything......

  2. #2
    lol, funny stuff you got there Dhama.

  3. #3

  4. #4
    Join Date
    Sep 2002
    Posts
    1,066
    After having done some missions it was time for us to relax at the Guild Hall and have a drink...never thought a couple of beers and some witch brew can really mess you up!







    And eventually... I had to threw up...


  5. #5
    When you've gotta go................


  6. #6
    Join Date
    Jul 2002
    Posts
    1,291

    Thumbs Up

    Heeeh heeeh!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2002
    Posts
    1,066
    lmao good one!

  8. #8

  9. #9
    Join Date
    Sep 2002
    Posts
    1,066
    ROFL

    that one is hilarious!

  10. #10

    Smile Zohar the simple monk....

    ...likes to play with the butterflies

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    131

    good skills

    nice photoshop skills.

    signature


  12. #12
    How do you actually merge two pictures? I know how to do all the effects and lens flares, and differentiate clouds. But how do you actually take something from 1 picture, and blend it perfectly on another?

  13. #13

    Cool Xanthus Vultur and the Bone Fiends...

    Live at the salt lakes....



    CyCro's Guild Wars character BTW.

  14. #14

    Thumbs Up

    LMBAO, dhama!!!! Very shexy, Cy!!

    *LM returns to banging her head to Vultur and The Bone Fiends!!
    signature image Laramaniac signature image
    "Ohhh.....that's where we put the temple!!"

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •