Results 1 to 6 of 6

Thread: Linking accounts

Linking accounts

So my 3ds IS connected to the internet, even online multiplayer works as I've had a couple of players join my game.
    Problem is, for some reason when I attempt to link my account with either the QR code or number, I get this error:

"Your attempt to link your Nintedno 3DS system to your website account has failed. Would you like to retry?"

Please help :c

assocation acccount

Quote Originally Posted by fiercehero View Post
    So my 3ds IS connected to the internet, even online multiplayer works as I've had a couple of players join my game.
    Problem is, for some reason when I attempt to link my account with either the QR code or number, I get this error:

"Your attempt to link your Nintedno 3DS system to your website account has failed. Would you like to retry?"

Please help :c
    J'ai le même problème, as tu eu une solution. I've same problem, do you have a solution now

I had the same problem!

---------------------------------------
    coque galaxy s6 edge coque samsung galaxy s6 edge
    Last edited by Tiffany0jl; 5th Jan 2016 at 03:08.

I had the same problem! ( 02/01/2016). Ils ont mis la clef sous la porte? Pour vendre le jeu y'a pas eu de souci, mais pour un problème de link, y'a moins de monde...1 mois que ca dure, et vraisemblablement, si j'en crois ce forum "surchargé" ca dure depuis début 2015. Pas près de s'arranger...

Question

Salut, grand gamer que je suis, curieux et surtout bloquer au lvl 27 avec mes perso.
    j'ai le même problème je chercher sur les forums/web et je suis tomber sur le forum/site "officiel" de ce jeu, puis j'ai vu ce site ou faut liée le compte jeu/site... hélas rien a faire ça fonctionne pas et ça fait toujours des erreurs :/
    y'a pas de solution ?

Hi, I'm big gamer, curious and mostly stuck at lvl 27 with my char. I have the same problem I search the web's/forum's and I fall on the forum/site "official" of this the game, then I see this site or be linked behalf game / website ... alas nothing to do that not work and it always makes "error"
    there's no solution?

alor pour le machin de link jais bien le jeux enregistrée et tout le barda mais impossible depuis la mise a jour du site de trouver mon code ou mon qr code et même en passant par mon profil je ne peut plus linker mon jeux avec eux !