Thread: Clan voor Nosgoth

Clan voor Nosgoth

Thumbs Up Clan voor Nosgoth

Hallo alle,

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat wij geïnteresseerd zijn in de komende ranking system van Nosgotgh en daarvoor een squad willen werven voor Nosgoth.
    Lijkt het je leuk om samen Nosgoth te spelen kom dan gerust langs op onze TeamSpeak: ts.noob-inc.nl

Wij zijn een clan die nog niet zolang bestaat, en bezig om alles op orde te krijgen, zoals de website, forum, member recruiten, ect. Ook bestaat onze clan nog maar uit 2 members, willen wij wel mensen gaan werven die veel actief zijn, die hart en ziel voor de clan willen geven om deze clan tot een groot succes te maken.

Mocht je interesse hebben om de clan te joinen of dergelijke kijk op onze website: www.noob-inc.nl
    Kom gerust langs op het forum en TeamSpeak.

Grtz,

Nitro

ontwikkelingen

Ondertussen zijn we erg druk bezig geweest met de clan, website is voor het grootste gedeelte klaar. Daarnaast zijn we ook al met meer mensen, we zijn nu met 6 mensen, kom gerust een keertje langs op www.noob-inc.nl of op ts.noob-inc.nl ik hoop jullie daar snel een keertje te zien/spreken.

Grtz

Hoyt

Goed bezig,

Hoop natuurlijk voor iedereen die een squad/clan/guild wilt beginnen dat het systeem het z.s.m. include. (Volgens mij doet dat het nog niet)

Maar success en have fun.
    Ik zal ooit vast wel een keertje langs komen of misschien ooit een keertje in game.

Tags for this Thread