Thread: Welkom

Welkom

Welkom

Hallo en welkom op het Nederlandse Nosgoth forum.

Voel je vrij om jezelf te introduceren en iets over jezelf te vertellen.

• Driber - Square Enix Forum Administrator

Neem een moment om de Forum Rgels door te lezen en doe je best om aan die regels te houden.

Lees astublieft eerst de forum threads door en/of gebruik de Forum search tool om te controleren of het onderwerp al besproken wordt, voordat je een nieuw thread maakt.

Voel je vrij om de officiele social media paginas bekijken official Facebook page en de official twitter feed niet te vergeten hebben we ook nog een official Youtube Page en official twitch page
    Last edited by DeputyPotato; 11th Feb 2015 at 13:34.

Hallo allemaal,

Ik ben Jurgen aka captain3009. Ik ben afkomstig uit België. Altijd al een grote fan geweest van de LoK series. Mijn eerste kennismaking met deze serie was in 1999 met Soulreaver. Enkele jaren later heb ik dan de eidos forums ontdekt en deze trouw blijven volgen. Ik moet wel zeggen dat ik niet veel heb gepost op de forums omdat mijn Engels in die tijd niet zo goed was. Lezen ging nog net maar typen en spreken was iets anders.
    En dan was er Nosgoth, als fan direct geregistreerd en laat november een uitnodiging gekregen om mee te doen aan de gesloten alpha sessies.

Nosgoth is mijn eerste ervaring met multiplayer games. Ben altijd een singleplayer gamer geweest. Tot dusver is het een zeer aangename ervaring en heb zo al heel wat nieuwe mensen online leren kennen. Altijd plezierig om met vrienden te kunnen samenspelen.

En ik kom in september naar London om een bezoekje te brengen aan EGX, dus zal daar dan waarschijnlijk wel enkel van jullie tegenkomen, daar kijk ik al naar uit.

Mijn felicitaties aan het volledige team (Square Enix en Psyonix) voor dit fantastisch spel.
    signature image
    The descent had destroyed me... and yet I lived.

Hallo allemaal!

Mijn naam is Damian oftewel DrDutch. Ik ben een hollandse jongen geboren in 1992! Ik heb weinig ervaring wat betreft shooters, in mijn jongere jeugd wel wat shooters gespeeld maar voornamelijk free2play shooters, warrock/crossfire exc. Ik ben echter wel een echte fan van dit spel, dit is gewoon zo vet, er kan natuurlijk nog genoeg geupdate worden, maar vind het echt awesome! Wat geprobeerd in het gratis weekend en nu founder geworden! ik zie heel veel potentie in deze game daarom helemaal top dat ik vanaf het begin mee kan dan en hopelijk, vrij goed kan worden.

Uitnodigingen voor skype/Steam zijn altijd welkom, je kunt me vinden op daimnr01 en op steam Damian R. Al weet ik nog niet hoe je samen een game kan spelen ofzo.. maar goed, dit komt allemaal wel goed neem ik aan!

(nog niet erg druk hier merk ik)

Wat een geweldige drukte hier.
    laten we dit Nederlandse forum even wat actiever maken zullen we.

Oow ja even voorstellen.

Nou veel mensen kennen mij niet meer hier op het officiële forum aangezien ik zo inactief hier ben. Maar ja als je dan eenmaal een Nederlands forum naar je toe gesmeten krijgt en ziet dat DP daar de baas is moet je wel wat posten.
    Wat je weet wat aardappels doen, ja die vergiftigen je right Poison Potato Tomato? Nee even geen gelul even voorstellen dan maar. Wat Potato wel aardig is vergeten om zich zelf even voor te stellen!!!!!!! Doe dat nog even meneertje want hier ga ik.

Mijn nicknaam zowel hier als op steam is Hirukaru, ik ben sinds tweede/derde lichting Alpha invites en ben sinds die tijd zeer actief geweest echter zoals ik net al had gezegd nu niet meer door redenen die genoemd kunnen worden. Ik woon in het buitenland voor study.
    Om die redenen voer ik weinig tot eigenlijk geen werkzaamheden meer uit op het officiële forum en alleen nog maar op het semi officiële steam forum. waar ik op dit moment 107 berichten heb staan waarvan 96 new comments, 2 new items en 9 new friend invites.

Thja dan vraag je af ben je wel actief geweest de laatste periode, het antwoord is eigenlijk nee. Ik was namelijk op vakantie in Finland waar ik dus ook me studie ga doen.

Meer vragen, wees niet bij mij maar bij de aardappel die weet veel :P
    Last edited by hirukaru; 12th Aug 2014 at 23:22.

Wóhó, al die berichten hier, je wordt er bijna door overwelmd.

Ik ben in bijna elk spel dat ik speelde Floipd.
    Ik speel allerlei spellen van tijd tot tijd, en op een gegeven moment zag ik Nosgoth voorbij komen. Even gekeken wat het precies was, en toen maar geregistreerd etc. Nu dus lekker het spel aan het spelen en feedback geven, want het is inderdaad een erg leuk spel.
    Heb ook nog even gekeken naar de serie die eraan voorafging, en moet zeggen dat het een indrukwekkend verhaal is.

Hoop dat dit spel een mooi eindproduct wordt =)

-Floipd

Aah een Nederlands forum, dat zie je niet veel!

Mijn naam is Bloxxy, bij elk spel heb ik een andere naam dat is niet zo handig om mij te herkennen.
    Ik speelde vooral Battlefield Heroes, alleen daar ben ik een beetje klaar mee, ik zat veel op het Battlefield Heroes forum en ik moet zeggen dat ik blij ben dat er een Nederlands forum is hier, want die hadden we daar niet.
    Ik heb vooraf een paar filmpjes gekeken en het spel zag er heel leuk uit en kan niet wachten om het te proberen (ben bezig met de installatie).
    Ik uit de mooiste provincie uit Nederland: Limburg en ik ben ICT aan het studeren.

Als jullie meer informatie van mij willen kun je het altijd vragen, en laten we hopen op een leuke tijd hier.

- Bloxxy

hmm hoi,

Ik heb het spel vooral in het begin gevolgd en daarom waarschijnlijk nu ook een key gekregen, echter die werkt niet echt, kan het niet terug vinden in steam. Dus tja kan niet echt veel hiermee. Jammer. En aangezien ik alles via die redeem heb gedaan, staat hij ook niet bij m'n square enix spul. Zucht.

Oh ja wat over mezelf ik speel al jaren games. Meestal geef ik voorkeur voor rpg's maar de laatste jaren ben ik ook naar andere soorten games aan het kijken, geen idee of dit iets voor mij is maar we zullen zien.

Hoi alle,

Bij deze wil ik jullie mededelen dat ook ik Nosgoth speel, erg goede game met een aparte/fijne gameplay. Het is een game wat draait om tactiek en samenspel.
    Speel al jaren shooters, maar Nosgoth is verfrissend en leuk om te spelen.

grtz,

Nitro

Hey Dudes,

Zal me dan even voorstellen door drukte is dat een beetje op de lange baan terecht gekomen hehe( Ook door een week op de Nosgoth booth te hebben gestaan op Gamescom)

Ben al een ontzettend lange tijd fan van de legacy of Kain series ik heb dan ook alle delen van de serie meerdere malen gespeeld. Raad het aan om de serie te spelen als je dat nog niet hebt gedaan het is verkrijgbaar op steam en gog (bo1 voor pc is lastiger te krijgen) bo1 is trouwens ook op de ps3 via psn verkrijgbaar.

Bij toeval achter het bestaan van Nosgoth gekomen natuurlijk heb ik mij gelijk aangemeld voor de alpha en speel al sinds de eerste lichting van de alpha players (vorig jaar september ongeveer).

Vanzelf meer betrokken geraakt bij de community & het project en van het een komt het ander en ben ik moderator van de forums geworden en sinds kort dus ook van de Nederlandse forums.

Op het moment heb ik 430 uren gespeeld in Nosgoth hier blijft het ook niet bij op naar de 1000+1!

Groetjes,
    DP
    ps.: wordt actiever hiru >__>

Originally Posted by DeputyPotato
    Hey Dudes,

Zal me dan even voorstellen door drukte is dat een beetje op de lange baan terecht gekomen hehe( Ook door een week op de Nosgoth booth te hebben gestaan op Gamescom)

Ben al een ontzettend lange tijd fan van de legacy of Kain series ik heb dan ook alle delen van de serie meerdere malen gespeeld. Raad het aan om de serie te spelen als je dat nog niet hebt gedaan het is verkrijgbaar op steam en gog (bo1 voor pc is lastiger te krijgen) bo1 is trouwens ook op de ps3 via psn verkrijgbaar.

Bij toeval achter het bestaan van Nosgoth gekomen natuurlijk heb ik mij gelijk aangemeld voor de alpha en speel al sinds de eerste lichting van de alpha players (vorig jaar september ongeveer).

Vanzelf meer betrokken geraakt bij de community & het project en van het een komt het ander en ben ik moderator van de forums geworden en sinds kort dus ook van de Nederlandse forums.

Op het moment heb ik 430 uren gespeeld in Nosgoth hier blijft het ook niet bij op naar de 1000+1!

Groetjes,
    DP
    ps.: wordt actiever hiru >__>
    Wish i could, I wish I could.

Je weet ben hier geen Mod maar op Steam. Plus je weet me schedule

Die 1000+1 die heb jij denk ondertussen al.
    Ik kom daar misschien over 2 jaar een keertje aan.

where menu download this game ?

Hi Encangengkuh,

Whats your language? This is the dutch section of the nosgoth forum. If you language is not dutch then you can ask any question or find many answers in the following tread:

http://forums.eu.square-enix.com/forumdisplay.php?f=101

Have fun.
    signature image
    The descent had destroyed me... and yet I lived.

Dag,

Ik ben nieuw op't forum en op Nosgoth. Het spel bevalt me zeer zolang het maar geen Pay 2 Win wordt of iets soortgelijks. Tot nu toe is het dat niet en daarom speel ik tot nu toe nog met grote plezier. Ik speel vooral de oude Call of Duty spellen naast Nosgoth, maar zo af en toe ook Battlefield 4. Op alles behalve Battlefield 4 heb ik andere nicknames. Ik ben via het Twitter account naar het forum gestuurd omdat ik me graag meer wil bemoeien met de productie van Nosgoth en m'n steentje bij wil dragen.