Thread: Eerste indruk?

Eerste indruk?

Eerste indruk?

Na lang legacy of kain op platforms te emulaten ben ik wel blij deze tegentekomen. Ik versta dat ie nu nog gesloten is?

Bevalt het?

Cheers

Niet gesloten wel nog beta, maar dat gaat begin 2015 veranderen als het een f2p game wordt.
    Het is een prima game. Als je net begint zal je wel moeten wennen aan nederlagen en het snelle
    deatmatch spel.
    Maar probeer het zelf zou ik zeggen, ik kan je wel een pm sturen met een referral link.
    Dan kan je meteen installeren en spelen.
    En als er meer mensen nu willen spelen laat het me maar weten.

Nosgoth zit voor het moment nog altijd in gesloten beta, je hebt nog altijd een key nodig om het spel te downloaden en te spelen, tenzij je een founderspack aankoopt via de website. (Vlug handelen als je deze nog wil aankopen want ze zijn nog maar beschikbaar tot 5 Januari 2015)
    Keys kan je verkrijgen via de founderspacks, zoals ik al zei, via vrienden die al founderspacks hebben gekocht met keys inbegrepen, je kan ook Nosgoth volgen op twitter en facebook waar je regelmatig gratis keys kan verkrijgen.

Begin volgend jaar gaan we over naar open beta waar iedereen die een steam account heeft het spel gratis kan downloaden en spelen.

Wat het spel zelf betreft, als je een ervaren multiplayer gamer bent ga je de gameplay vlug oppikken, indien je enkel een singleplayer bent, zoals ik, zal de snelheid van spelen wel wat problemen geven in het begin, zoals Burial al zei. Maar laat je dat vooral niet ontmoedigen, zeker blijven spelen totdat je het in je vingers hebt en dan is het alleen maar fun.

Let wel, dit is beta, het spel is bijlange nog niet compleet, voorlopig hebben we enkel TDM, maar binnenkort komen er allerlei nieuwe functies bij zoals nieuwe modes, nieuwe maps, nieuwe classes, enz, enz...

Iedereen kan het spel gratis downloaden en spelen via volgende link:

http://bit.ly/1wW9vR1
    Last edited by Captain3009; 1st Jan 2015 at 09:56.
    signature image
    The descent had destroyed me... and yet I lived.

Hehe, hardcore PvPer hier & al lang fan van de Vampierseries dus laat maar komen^^

Thanks

http://bit.ly/1I2P0ae Nosgoth registration/invite !

hijs ZIEK NICE !!!!