Search:

Type: Posts; User: demyxx

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1,787
    Views
    184,720

    Does anyone need a spare code? I got a...

    Does anyone need a spare code?


    I got a friggin' Email 2 weeks later about joining LOL! My sides. x'D
  2. Replies
    492
    Views
    81,134

    How? You must of gotten the little items you get...

    How? You must of gotten the little items you get code because none of us else got Early Access Code...they said they will release that on a later date. I only got my Pre-Order item code.
  3. Replies
    1,838
    Views
    200,929

    Unsure. Though I'm confused when they say...

    Unsure. Though I'm confused when they say that...I don't get how this pre-order thing works if it's shiping directly to us in tons of numbers.


    The servers will be live Aug 27th so...
  4. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    If we really stop and thinking about it, it may...

    If we really stop and thinking about it, it may be August.


    Because if we all pre-ordered they already said we get 3-5 days of Early Acc. The game is out Aug 27th right?


    July 6-7 [Maybe...
  5. Replies
    492
    Views
    81,134

    @ John Not me personally if I decided to...

    @ John


    Not me personally if I decided to take a break then I can just up and go and not lose 120 the year because I took a hiatus lol. Also they can't do that 10 bucks a month for Legacy already...
  6. Replies
    1,787
    Views
    184,720

    Yes. Once official comes you're stuck with...

    Yes. Once official comes you're stuck with whatever you pick.


    Everyone gets a free pick.
  7. Replies
    173
    Views
    26,136

    Post this a the Beta forums or post it Friday in...

    Post this a the Beta forums or post it Friday in the feedback forums when it's open. It's closed now so they can take notes on what they got to look at now. I don't mind the text as I can barely see...
  8. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    Wouldn't call it the best since you have to...

    Wouldn't call it the best since you have to configure and probably screw up your PC lol, but hey if it works.
  9. Replies
    406
    Views
    32,605

    @ Brett. I'm pretty sure you guys are going...

    @ Brett.


    I'm pretty sure you guys are going to be sticking there, and that's the end of that lol. Unless you convince em' to roll Behemoth and then make a FC there but don't go out your way for...
  10. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    In all due respect. I think some folks get tired...

    In all due respect.
    I think some folks get tired of these "I didn't get into Beta!" Threads or feel entitled to get in Beta because you're long to SE/FF fan. They don't know that lol but now Red got...
  11. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    Are they gone? You gotta be honest, I mean...

    Are they gone?


    You gotta be honest, I mean like I said, they would have A LOT of people joining this test...They're even giving out


    some freebies so hey. I wouldn't be too upset.
  12. Replies
    492
    Views
    81,134

    If you JUST pre-ordered it. In a few days, it...

    If you JUST pre-ordered it. In a few days, it will be returned into your CC. They confirmed this.


    DigitialRiver takes the money out for a bit, then returns it. They will NOT charge anything...
  13. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    Join that German Facebook thing for a free code....

    Join that German Facebook thing for a free code.





    In all honesty, this Beta is about over. We have 2 more tests I think.
  14. Replies
    406
    Views
    32,605

    Who's playing on PS3? I'll be getting a...

    Who's playing on PS3?


    I'll be getting a keyboard for it.
  15. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    Yes there will be another Beta this weekend.

    The above method for ver1.0 players works. I got my beta code 1 day after submitting the ticket. But it arrived after the beta weekend was over. So no I am hoping that there is another around for...
  16. Replies
    173
    Views
    26,136

    I've been fine this week. Last week I felt...

    I've been fine this week.


    Last week I felt anxious lol.
  17. Replies
    1,787
    Views
    184,720

    I wouldn't live up to the beta forums too much. ...

    I wouldn't live up to the beta forums too much.


    I think once Phase 4 or something it will be gone. By then we will be using the regular forums.


    forum.square-enix.com/ffxiv/forums/141
  18. Replies
    406
    Views
    32,605

    If the Twin Adder is with Kay-e-Sanna or...

    If the Twin Adder is with Kay-e-Sanna or whatever, then I want that one too. I like her and I feel at home with Gridania.


    I don't want to be no where near Ul'dah's crap so >>...I dunno what I'ma...
  19. Replies
    163
    Views
    24,726

    If you were accepeted to previous Beta's then yes...

    If you were accepeted to previous Beta's then yes you can still play.
  20. Thread: FFXIV: Housing

    by demyxx
    Replies
    14
    Views
    2,480

    Wha exactly are Free Company Houses? I haven't...

    Wha exactly are Free Company Houses? I haven't picked a FC yet so I'm confused.


    I wanna be with Gridiania though. x;
  21. Replies
    1,787
    Views
    184,720

     Where is the sheet? PS @ Soul. My Inbox...

    Where is the sheet?


    PS @ Soul. My Inbox thing here doesn't work like 95% of the time so I can't respond to you. = =
  22. I like it so far. I can't get too into it because...

    I like it so far. I can't get too into it because I know of the wipe. xD So I'm like meh the final story before all access to cities was hard and I dun wanna do it again ;___; ...The story is...
  23. Replies
    12
    Views
    3,056

    I agree...a lot of people agree actually. Yoshi...

    I agree...a lot of people agree actually. Yoshi P. said there will be no change in the core combat but the GCD is too damn long.
  24. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    The girl in my icon? Lumina from FFXIII:...

    The girl in my icon?


    Lumina from FFXIII: Lightning Returns.
  25. Thread: FFXIV: ARR Beta

    by demyxx
    Replies
    3,876
    Views
    334,356

    I saw no where does it say pre-ordering will give...

    I saw no where does it say pre-ordering will give you a chance of a Beta code and yeah, Phase 4/ Open Beta is just trying to get everyone to go ahead and give a go, and then buy it if they like it....
Results 1 to 25 of 189
Page 1 of 8 1 2 3 4