Search:

Type: Posts; User: AussieTactician

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    18
    Views
    5,585

    cant wait getting it for christmas

    cant wait getting it for christmas
  2. Replies
    8
    Views
    3,145

    it wasn't on the news it was on whaddaya call it...

    it wasn't on the news it was on whaddaya call it a currens affair show. So sort of like the news but like half an hour after it.

    And is that guy Australian cuz thats an Australian show. Well dont...
  3. well red dead redemption is pretty violent like...

    well red dead redemption is pretty violent like you can capture women and put 'em on the train track and YOU GET A FREAKIN ACHIEVEMENT. And that acheivement is secret!!! Also in red dead if you tie a...
  4. Replies
    7
    Views
    2,277

    hmmm. I liked inception but I think it made you...

    hmmm. I liked inception but I think it made you think to much for a movie. Im not really sure what a meh is but I would give it 8/10.


    YAY 100 POSTS!!! *CELEBRATES*:D
  5. Replies
    7
    Views
    2,277

    when you post you have to go into advanced and...

    when you post you have to go into advanced and then in the toolbar there is one that looks like an s but on a blue background and there are brackets around it.

    Like this: [S]

    lol now we are...
  6. Replies
    7
    Views
    2,277

    Inception

    well I just saw Inception last night and its sooooo good. And that ending, wow it makes you think.

    SPOILERS ALERT DO NOT READ IF YOU ARE GOING TO SEE INCEPTION

    What do you think about the...
  7. Replies
    35
    Views
    6,096

    Black Ops Driver: San Fransico Medal of Honour

    Black Ops
    Driver: San Fransico
    Medal of Honour
  8. the only problem if you return it is if you paid...

    the only problem if you return it is if you paid $100 (aussie dollars) you will only get like $50 back. So yeah you will lose alot of money.
  9. Replies
    113
    Views
    12,167

    hi water pheonix welcome to the forums. Yea no...

    hi water pheonix welcome to the forums.

    Yea no cheats and mycoldman said there will be no more dlc which is a shame
  10. Replies
    163
    Views
    12,057

    Ok Possom Boy should be banned for letting us...

    Ok Possom Boy should be banned for letting us call him anything.
  11. unfortunately i dont share that point of view.

    unfortunately i dont share that point of view.
  12. Replies
    163
    Views
    12,057

    SmC12 should be banned for banning 3 people who...

    SmC12 should be banned for banning 3 people who are all on other sides of the Earth.


    Oh and everyone yesterday we had an election (i cant vote) and it looks like its gonna be a hung (tied)...
  13. whats wrong with MW2?? I mean lag sucks but it...

    whats wrong with MW2?? I mean lag sucks but it only happens if you have a crappy connection or the host sucks.
  14. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for underestimating the...

    rinmach should be banned for underestimating the power of the EDIT button.
  15. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for saying SmC12 banned...

    rinmach should be banned for saying SmC12 banned himself at 11:11 when here he banned himself at 2:11
  16. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for adding a new avatar

    rinmach should be banned for adding a new avatar
  17. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for being silly and...

    rinmach should be banned for being silly and thinking when i could be austrian because it specifiaclly says my location is Sydney, Australia AND because my avatar is an Australian flag.
  18. Replies
    163
    Views
    12,057

    whats a period? Oh do you mean full stop?\ ...

    whats a period? Oh do you mean full stop?\


    Chocotaco should be banned to the power of 100 for creating this thread
  19. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for not using any smileys

    rinmach should be banned for not using any smileys
  20. Replies
    163
    Views
    12,057

    yay im perfect:D

    yay im perfect:D
  21. Replies
    163
    Views
    12,057

    rinmach should be banned for not using xI Jakk...

    rinmach should be banned for not using xI Jakk Ix's full name
  22. Replies
    163
    Views
    12,057

    The Zoo Boy should be banned for STILL having not...

    The Zoo Boy should be banned for STILL having not updated his RICO PWNS thread which I contributed to quite alot

    O and for saying that my avatar sucks
  23. Replies
    163
    Views
    12,057

    xl Jakk lx should be banned for being English and...

    xl Jakk lx should be banned for being English and we Aussies are going to own you in the Ashes
  24. Sticky: Yes well I have to agree I was very angry about...

    Yes well I have to agree I was very angry about that stupid patch but what I mean when I say technological marvel is a number of things. The map, the graphics and I like how many vechiles there are.
  25. Umm well each thing only earns you like 00.01% so...

    Umm well each thing only earns you like 00.01% so I would say do all the faction and agency missions and then clear out lots of villages and citys. Oh and also do all the stronghold takeovers.
Results 1 to 25 of 103
Page 1 of 5 1 2 3 4