PDA

View Full Version : need help choosing routers plz help me PLZ!



Mate53
26th Mar 2006, 01:47
does anyone know any good routers that dont cost a fortune to buy, but still work good, kinda like a HONDA? lol :thumbsup: :thumbsup:

marker227
26th Mar 2006, 02:03
Go with Linksys. Very reliable.

Mate53
26th Mar 2006, 19:28
yeah i have a liksys right now, not wireless tho, its okay, i have a really retarded internet connection (DSL WVT MODEM) and its soooo stupid, it disconnects itself whenever it wants to so its almost impossible to download things that take and hour or 2
I WANT CABLE! :( :(