PDA

View Full Version : FFXIV: Error 11070

xsolutionx
29th Aug 2013, 23:25
anyone know what this is? get this everytime i try to link my accounts together.

CptCook
31st Aug 2013, 10:31
I am having this same issue. I have been trying dozens of times over the past few days each time getting this error.

CptCook
31st Aug 2013, 11:00
This was so annoying. I don't no why but you have to enable cookies on the PS3 browser to link accounts. So just go to the browser on the PS3, press square for the menu and select tools, then allow cookies. It should work now.

Dr-Laclas
1st Sep 2013, 22:02
Bonjour * toutes et * tous je viens poster ici un sujet français/anglais car le forum est en anglais mais je parle français donc je m'aiderais de mon amis google pour traduire ^^
Donc voila mon soucis, j'ai installez le jeu (FF XIV) mais au moment de lier mes comptes SE-PSN, ça me marque "erreur [11070][-2140073976]" et du coups je ne peut pas accédez au jeu ce qui est un peut problématique ^^'
J'ai lu plusieurs sujets sur internet qui disais "va dans navigateur et accepte cookie et javascript" mais même en faisant cela je n'y arrive pas donc si quelqu'un a réussi * résoudre ce problème je le remercie d'avance ;)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hello to you all I just post here about a French / English as the forum is in English but I speak French so I would help my friends google translate ^ ^
So here is my concern, I install the game (FF XIV) but when linking my PSN-SE, it marks me "error [11070] [-2140073976]" and blows I can not go to the game which is a bit problematic ^ ^ '
I read several topics on the internet that said "goes into browser accepts cookies and javascript" but even doing that I can not do so if anyone has managed to solve this problem I thank you in advance;)

Atrax80
1st Sep 2013, 22:58
C'est un problème commun. Les serveurs sont pleins, et personne ne peut connecter.
SquareEnix n'a pas acheté suffisamment de serveurs pour permettre * tous les mondes jouer en même temps.
La seule chose que vous pouvez faire est d'essayer de se connecter * plusieurs reprises jusqu'* ce que vous êtes en mesure d'y entrer

pfarmer1326
8th Sep 2013, 05:36
I had the same issue but for some reason enabling cookies in my ps3 browser fixed it!