PDA

View Full Version : Swat Clan!!!!!



marker227
19th Dec 2004, 01:12
Who wants to join my Police clan once it comes out on xbox???

Aim: PointBlank7500

Email me or pm me, or reply :)

Prowler
20th Dec 2004, 03:38
I might, will there be a league or tourments for this game?

My AIM is RoyalDiggs.

marker227
20th Dec 2004, 03:53
yeah what ever you want :D

Prowler
20th Dec 2004, 04:28
I'm offically S.W.A.T now...

So watch it gangstas:mad:

GShorty
21st Dec 2004, 02:27
bring it *****, i'll send you pigs back to the farm you came from with my AK. To bad they dint make Donut launchers in this game...guess it would make the game to easy wouldn't it?

marker227
21st Dec 2004, 02:28
pigs??? Your the ones living in the streets

I dont like donuts but you like crack

GShorty
21st Dec 2004, 02:29
Ima start a Gangta Clan, the Surenos, anyone want in, email me at Sugarman6905@msn.com

marker227
21st Dec 2004, 02:29
dont post your ad in here

GShorty
21st Dec 2004, 02:30
Yeah but the streets aint a farm now is it? Sorry if i hurt your feeling, i'll buy you some donuts and boffee to make up for it, *oink* *oink*

marker227
21st Dec 2004, 02:31
:-D

I ant fat but were gonna load you up with bullets!

GShorty
21st Dec 2004, 02:31
Is there a rule saying I can't post adds in here piggy?

marker227
21st Dec 2004, 02:32
nah but im saying if you want your own attention make your own topic. :cool:

GShorty
21st Dec 2004, 02:33
You better watch your trigger finger when i got ya mama in front of me. You might load her up with bullets instead of me, i'll take that ***** hostage in a second, (i mean any civilian, not just ya mama, haha)

marker227
21st Dec 2004, 02:34
forsho ;)

GShorty
21st Dec 2004, 02:35
Ima take hostages left and right, you better watch your back, cuz you might pop a few in a civilian and get in trouble, instead of poppin me and gettin rewarded.

marker227
21st Dec 2004, 02:36
aw to bad, I might just get out the tear gas and start shoving it up yall a**

GShorty
21st Dec 2004, 02:36
I aint gon be a gangsta 24/7, I might take turns wit each, lil bit of cops, lil bit of gangstas

marker227
21st Dec 2004, 02:37
both sides need their time

your time is now :D

GShorty
21st Dec 2004, 02:38
Is that right? Tear gas huh? well, while you reach for your tear gas, ima be pullin the pin of a grenade that is comin straight fo ya a$$. If that don't get ya, my AK will.

marker227
21st Dec 2004, 02:40
you better watch your self, we got sharp shooters that are ready to tear your a** down

GShorty
21st Dec 2004, 02:43
Sharp shooters are to busy looking through the sites and won't notice my 9 bout to go in their ear. They might take out some of my homies, but i know how SS's think, thats what I am when i'm a 5-0

MPG
11th Jan 2005, 02:19
im gonna be a cop and gang member can i allie with this swat clan
with mine?? also GSHorty can i allie with your gang

marker227
12th Jan 2005, 21:06
if you want to allie with his gang then tell him in his clan thread :D