PDA

View Full Version : Levels



SgtSpecht1234
6th Sep 2004, 17:59
How many levels total are even in the game? and what do you do in most? Do you have a squad of men with you all the time (like in Call Of Duty?) Or in som emissions are you alone???

CKY1709
6th Sep 2004, 18:02
well i from what i hear there is something like 13 or something

SgtSpecht1234
6th Sep 2004, 18:05
do you always have a squad with you? or are you alone in some missions?

CKY1709
6th Sep 2004, 18:06
i know your alone in some of them.... So that means that there will be stealth and large battle missions.... its the perfect game!!

SgtSpecht1234
6th Sep 2004, 18:08
i like having friendlys with ya though, its always fun to have buddies with ya

CKY1709
6th Sep 2004, 18:21
yeah......... but not for another 8 days

Hobbit
6th Sep 2004, 20:08
In most missions you are with a squad of 3 or 4 others.

There are only a few (1 or 2) where you are all alone.

SgtSpecht1234
7th Sep 2004, 02:06
damn, i like having a squad of buddies with you, because a 1 man army in an area with tons of enemies sounds a little impossible to do alone...

AgentOrange_section8
7th Sep 2004, 06:53
kinda brings back memories of MOH: Frontline...one man army...i hate that!

Hobbit
7th Sep 2004, 10:14
Well, consider this game a "4 man army". Four rambo's!

SgtSpecht1234
8th Sep 2004, 03:05
Damn, i wanted sometging like call of duty...that game is godly...

CKY1709
8th Sep 2004, 19:11
only game i want is SHELLSHOCK nam '67

ACEofSPADES87
8th Sep 2004, 20:55
Originally posted by SgtSpecht1234
Damn, i wanted sometging like call of duty...that game is godly...

ya that game is fun as hell. I can't wait till the expansion pack gets released on the 14th.

SgtSpecht1234
8th Sep 2004, 22:56
yeah im gonna get that to, i wanna play the battle of kursk, from what i know Kursk with the russians was the biggest tank battle in the war, i think