PDA

View Full Version : Customize Character



Private Joker
16th Jun 2004, 06:19
I heard you can customize your character in a number of ways, such as getting him tattoos, sunglasses, etc. What other customizable features are available?

Jack455
16th Jun 2004, 20:36
Well you probably already know this one but Race (Caucasian African-American or Hispanic). I happen to thing this is a good feature often skipped or over-looked in most games. It allows people to get into the character more. I'm White but if i was of a different race I'd feel less "into" the game if i was always some white guy. I don't think gender is an option (Not sure if women even fought over there, I know they were nurses though), so sorry gamer-ladies, guess you just have to pretend harder.

Is the game detailed enough to have options on hair color, etc. And will there be different uniforms worn during the game.

Beefypeanut
17th Jun 2004, 18:24
It would be cool if you could graffiti on your helmet and choose what kind of camo you want: tiger stripe, regular, etc...

Zeke
17th Jun 2004, 23:17
Yeah, that graffiti thing would be cool. My helmet would read:

Make War Not Love

Jack455
18th Jun 2004, 15:19
I dunno bout the whole helmet thing (don't think it'll be there) but mine would have to say: "Sackin' the MAN" :cool:

Jsans
18th Jun 2004, 15:51
i would have " kill em all, let god sort em out"

Firefight
18th Jun 2004, 23:12
Mine would say, lets just say a certain slang word GIs us for Vietnamize (G**k killer)

PRO ONLINE PLAY
18th Jun 2004, 23:20
haha firefight i would have to agree with the g**k killer one

Specter614
18th Jun 2004, 23:57
Mine would read : Making Vietnam a better place, one nva g**k at a time. :D

AgentOrange_section8
19th Jun 2004, 05:09
Mine would be - NUKE THA G**K

AgentOrange_section8
19th Jun 2004, 08:57
So we cant be asian dudes...i mean im Filipino...so im basically a g**k ....and i cant be a g**ker!?...oh well i guess i'll just make my guy hispanic...

willpump4gas
21st Jun 2004, 03:20
haha ok im flipino too alrite soo listen up.... WERE NOT ASIANS WE"RE PACIFIC ISLANDERS lol

willpump4gas
21st Jun 2004, 03:26
neways mine would say " lets turn up da heat on da g**ks in the hootch"
(for u ppl who dont understand "call up the flamethrowers on the g**ks hiding in da hut" :) )

willpump4gas
21st Jun 2004, 03:29
or maybe " when is my free ride in dem freedom birds?"

AgentOrange_section8
21st Jun 2004, 04:02
lol

Cloaked Figure
21st Jun 2004, 13:42
Mine would say: 5 dollar love you long time.

willpump4gas
21st Jun 2004, 19:28
so is that message to the other soldiers?!

haha jk

Beefypeanut
21st Jun 2004, 21:18
mine would say: Captain Winkie

Private Joker
21st Jun 2004, 22:39
Mine would say: God Is My Pointman

Capone
21st Jun 2004, 22:54
mine would say


***** Eidos for ruining summer '04

OptikNerv04
22nd Jun 2004, 00:56
I agree with you Capon! PREACH!

AgentOrange_section8
22nd Jun 2004, 01:00
lmao