PDA

View Full Version : Seek french player :)

Kira-sama
5th Nov 2014, 00:03
English (sorry if i mistranslated) :

Hi everyone, being new in "Nosgoth", i seek more french players for play and discover all the game. I'm a guild master in World of Warcraft, and i have reserved my warband name in "Nosgoth", so, if we are a good group, we can possibly do a new team in this game :)

We have a TS3 server and a website + forums, a youtube channel and a twitch account. If the team is good, i would integrate "Nosgoth" in the game list of my guild.

The name of my guild: "Crépuscüle" ("Twilïght" in englinsh, nothing to do with the crappy movies ^^).

If you are interested, contact me :)

French:

Salut tout le monde, étant nouveau dans "Nosgoth", je cherche plus de joueurs français pour jouer et découvrir le jeu. Je suis maître de guilde dans World of Warcraft, et je l'ai réservé mon nom de clan dans "Nosgoth", donc, si nous sommes un bon groupe, nous pouvons peut-être faire une nouvelle équipe dans ce jeu :)

Nous avons un serveur TS3 et un site + forums, une chaine youtube et un compte twitch. Si tout ce passe bien, je voudrais intégrer "Nosgoth" dans ma guilde (nous somme uniquement sur WoW actuellement).

Le nom de ma guilde est: Crépuscüle.

Si vous êtes intéressé, contactez moi :)

Zerfax
5th Nov 2014, 12:42
Salut, je cherche des joueurs pour l'esl ce soir, si ça t'intéresse add t10 sur steam (avatar femme dénudée)

Kira-sama
5th Nov 2014, 15:19
Je t'ai add ;)

Kira-sama
9th Nov 2014, 00:10
No more players ?

Personne d'autre ?

Kira-sama
29th Jan 2015, 23:30
Hello, with the start of the beta, i "up" the post ;)

Salut, je profite de l'arrivé de la beta pour relancé le sujet ;)

Kira-sama
28th Feb 2015, 18:04
up :)

We are always looking for motivated players :)

Nous sommes toujours * la recherche de joueurs motivés :)