PDA

View Full Version : To the Dev Team, actually anyone who worked on this game. Thank you.

Agression
28th Aug 2011, 22:34
English :

I'm doing a new post cuz the other one used for thanking you is now full of people who are just saying what the game lacks, and they didn't seem to found the first sticky thread on the board...

I'm french, so, excuse me for my poor english.

I wanted to thank all people who worked on this huge game I was waiting for 11 years now. I didn't play the second Deus EX, because I didn't want to be disapointed by a license I was totally fan.

I don't remember when i first saw a third episode gonna come out, but since this day, I was waiting for it, praying that the game will be just like the first one with some improvements due to the new technologies available to the games devellopers now and I've only one thing to say today : Thanks to all of you guys and ladies, who brought to me this new experience of Deus EX, it's just like I was wondering it was.

I'm a gamer since I'm very young, and I'm a huge fan of rpgs. My holy graal is still Fallout 1, because it was the first rpg game I played who had so much liberty in it, so much quests, items, locations etc. But just after the Fallout, comes Deus EX.

Blame me for it, actually I was so excited about this game, seeing all the trailers and moovies you did trough the game devellopement, I couldn't resist to try the leacked beta version when some nasty people did hack it, and after maybe 2 hours of play I just uninstalled it and pre-ordered Collector Version on PC because I knew that you guys, did an amazing work, and that this game was going to be just like I was wondering it.

And I'm happy to say that I really enjoyed to buy this game and reward you people for your amazing work. You all deserve to stay in the video game pantheon till the end of time.

I've got no words to describe what I'm feeling when I play the game, no words to say yo you how much I like your game, so I'll just stop now and say another Thank you to everyone who put something in the game devellopement.

I didn't finished Human Revolution now, but I wish you guys gonna do something more for Deus EX, a 4, some expansions or whatever. Just take your time guys, this game is great, and you'll have hard time doing something as good as Human Revolution if you goes too fast.

11 years of waiting have been rewarded, again, a big Thanks to EVERYONE who worked on this amazing game.

I love you ! :flowers:

French (cuz i know many people in Eidos Montréal speack french, and, even if it's nothing at all, i just want them to read my thanks in french if they comes on the board one day or another.) :

Je voulais remercier chaque personne qui ont travaillées sur ce jeu que j'attendais depuis maintenant 11 ans. Je n'avais pas joué au second, de peur d'être déçu par la licence que j'affectionne tant.

Impossible de me souvenir de quand exactement j'ai entendu ou lu, qu'un troisième épisode était en préparation dans vos studios, mais depuis ce jour je dois vous avouer que je l'attendais avec impatience et que je n’espérais qu'une chose, c'est qu'il soit comme le premier, avec bien sur les améliorations possibles grâce aux nouvelles technologies qui sont accessibles aux développeurs, et je n'ai qu'une seule chose a dire : Merci a vous tous, garçons et filles, qui ont travaillé sur ce jeu, et m'ont apporté l’expérience vidéo-ludique exactement comme je l'espérais.

Je joue aux jeux vidéos depuis que je suis très très jeune ( j'ai des photos où je suis en train de jouer sur les genoux de mon père, c'est dire... ) et je suis un grand fan de jeux de rôle. Ma référence encore aujourd'hui est Fallout premier du nom, le premier rpg auquel j'ai joué qui donnait une si grande liberté de mouvements et de choix, qui comportait tant de quêtes, d'objets, de lieux a visiter... Mais juste après, vient Deus EX.

Grondez moi ou faites moi un procès, mais je dois vous avouer que j'étais tellement excité lors du développement du jeu, en regardant tout les trailers et les making off que vous nous dispensiez sur internet, que en avril, quand j'ai appris qu'une bêta récupérée sur vos serveurs était disponible sur certains sites, je n'ai pas pu résister a la télécharger. Et après environ deux heures de jeu, je l'ai désinstallée, et commandé la version collector sur pc, car je me suis rendu compte de ce que vous aviez investit dans le jeu et qu'il allait être exactement comme je l'attendais.

Je dois vous dire que je suis réellement heureux de l'avoir acheté, et de vous récompenser, a mon niveau, de l'excellent travail que vous avez fourni sur ce jeu. Vous méritez TOUS, une place au panthéon du jeu vidéo, et ce, jusqu'* la fin de temps.

Je n'ai pas de mots pour décrire ce que je ressens lorsque je joue, pas les mots pour décrire a quel point j'aime jouer a votre jeu, donc je vais arrêter l* et vous dire une dernière fois MERCI a chaque personne qui a travaillé sur Deus EX HR.

Je n'ai pas encore fini Human Revolution, mais je dois vous dire que j'espère de tout coeur que vous allez continuer sur la série Deus EX, avec un épisode 4, une extension au 3, ou n'importe quoi. Prenez juste votre temps ! Votre jeu est énorme, et vous aurez grand mal a atteindre cette qualité encore une fois si vous vous pressez.

Mes 11 ans d'attente ont étés comblées, alors, encore MERCI a TOUS pour cet excellent jeu.

Je vous kiffe ! :flowers: