PDA

View Full Version : If you are on Twitter...



GoranAgar
22nd Jan 2011, 11:10
Dear Tomb Raiders,

if you are on Twitter, why not follow @tombraider to get a direct feed from inside Crystal and Eidos.

Don't be shy. :)

Danielsun_
22nd Jan 2011, 11:43
Dont ask me how but @tombraider found me haha,

Women_Servant_4ever
23rd Jan 2011, 14:22
How can we refuse it? No way ever.

jtr7
25th Jan 2011, 02:48
Will it steer clear of social banter? As long as that "More" button at the botom of the screen doesn't require clicking twenty times to slog through personal chats for news items, Twitter can be a great form of ticker-tape news feed, especially for those of us who are not on Twitter.

sok27
25th Jan 2011, 23:55
you can also follow

me @sokrox - Community Manager
Karl Stewart - CrystaldKarl - Golbal Brand Director

Cheers

Scott

qwerty
26th Jan 2011, 14:39
Im so doing this...

LaraCroft Fan
29th Jan 2011, 10:53
No im shy haha
im following you all :D

mr croft lopez
8th Feb 2011, 14:05
done. tag name station3fever :)

Natla
16th Feb 2011, 07:01
I've never tried Twitter. Maybe I should ...

Ants_27_
16th Feb 2011, 21:58
Well, I've had twitter before but I closed the accounts cause at the time my mates didn't seem to use it but they do so...

Now I has a brand new account.:)

Denis..
18th Feb 2011, 00:30
me too no twiter either..
only facebook i got

Hoodedclaw
21st Feb 2011, 16:28
I'm gonna give twitter a go and yeah i will follow u! x

OBVOUSLY X

jaywalker2309
3rd Mar 2011, 08:49
Ahh twitter :)

@jaywalker2309 ;)

xXTombRaiderXx
5th Mar 2011, 13:20
i just signed up to twitter lol fot @tombraider :)

Kovaelin
6th Mar 2011, 04:04
I admit I was pretty pleased when @tombraider followed me back.

Portal Croft
6th Mar 2011, 20:01
\รณ :)

aragorn2
20th Mar 2011, 00:10
Of course we follow anyone who is working at CD :P

Sina_Croft
20th Mar 2011, 09:59
Of course we follow anyone who is working at CD :P
Aye!!!

And Eidos! Everyone is being hilarious there xD

jaywalker2309
22nd Mar 2011, 14:42
Aye!!!

And Eidos! Everyone is being hilarious there xD

well we do try :)

Sina_Croft
22nd Mar 2011, 15:52
*follows you too* haha xD

SE_Cath
7th Apr 2011, 08:12
I've never tried Twitter. Maybe I should ...
IMO, it's definitely worth a try. It's a fun way to communicate efficiently.

tomb1fan
7th Apr 2011, 12:45
https://twitter.com/#!/nevaeasybejerz