PDA

View Full Version : Another game that includes tether option!



xbox360kris
9th May 2010, 23:42
So i'm a huge fan of sandbox etc
GTA
Just Cause
Crackdown

getting to the point:
and crackdown 2 is coming up and i was searching youtube for some video's and i SAW THIS!!!! go to 1:39 and watch the two heli's and truck! O YEAH!

pFXrIXvvuBg


it seems it's a tether of light rays??
edit: it's a electrical tether the video below shows something else

EDIT: this clarifies alot :D
N0EV8eVfzT4
somekind of magnetic well ''chaining device'' as he said to cross buildings you couldn't cross first, how you call it :p?

release: 9 july 2010 (:D!!!!)
1 player
1-4 players co-op
2-16 players multiplayer

check out more crackdown 2 videos :)
http://www.gametrailers.com/game/crackdown-2/11195

err by the way is the hangar suited for this stuff? right?

LeGiT Muffinz
22nd May 2010, 07:31
So i'm a huge fan of sandbox etc
GTA
Just Cause
Crackdown

getting to the point:
and crackdown 2 is coming up and i was searching youtube for some video's and i SAW THIS!!!! go to 1:39 and watch the two heli's and truck! O YEAH!

pFXrIXvvuBg


it seems it's a tether of light rays??
edit: it's a electrical tether the video below shows something else

EDIT: this clarifies alot :D
N0EV8eVfzT4
somekind of magnetic well ''chaining device'' as he said to cross buildings you couldn't cross first, how you call it :p?

release: 9 july 2010 (:D!!!!)
1 player
1-4 players co-op
2-16 players multiplayer

check out more crackdown 2 videos :)
http://www.gametrailers.com/game/crackdown-2/11195

err by the way is the hangar suited for this stuff? right?

Did I not call the Keys to the City mode? :whistle::lmao:

BuxGunny
24th May 2010, 17:40
This makes me think of some kind of halo/ Just Cause in the fututre kinda game...

xbox360kris
26th May 2010, 17:09
Did I not call the Keys to the City mode? :whistle::lmao:

HURRRR DERP DERP :nut::whistle:

hell yeah! err... are you gunna buy it cuz u better gunna
by the way u got a youtube acc? i'd like to preview my video (unfinished) and you should tell me what should be left out and what music could fit in . appreciate if you helped :)

pm'd