PDA

View Full Version : Problem with my Limited Edition

mothfear
22nd Apr 2010, 03:23
Well you see, I have been cheated by buying my game, I buy it from the website of game.es and in theory would have me sent to see the limited edition and they sent me the regular edition, I have tried to claim but as the game opened , I changed it for the limited edition, the map gives me the same but I wanted to know if I have any chance of getting that material downloaded, since I have the game from the 2 or 3 days of launch and have paid the same, and an error of the game I have been if the code

Thanks and I hope you understand well, because I used the google translator.

Pues veréis, me han estafado al comprar mi juego, yo me lo compre desde la pagina web de game.es y en teor*a me tendr*a que a ver mandado la edición limitada y me mandaron la edición normal, he intentado reclamar pero como abri el juego, no me lo cambiaron por la edición limitada, el mapa me da igual pero yo quer*a saber si tengo alguna posibilidad de obtener ese material descargable, ya que tengo el juego desde el 2 o 3 d*a de lanzamiento y he pagado lo mismo, y por un error del game me he quedado si el código

Gracias y espero que lo entendáis bien, ya que he usado el traductor del google.

Edit: its for xbox360

http://card.mygamercard.net/ES/nxe/mothfear.png

low orbit
22nd Apr 2010, 06:17
Gidday. Followed that just fine.

What version? ps3? xbox360? PC?

Cheers.

mothfear
22nd Apr 2010, 08:13
xbox360.

Sorry again for use the google traductor.

mothfear
26th Apr 2010, 04:55
nobody can help me?