PDA

View Full Version : USER INTERFACE feedback time

IizGrohiik
1st Mar 2014, 23:48
ja es war eine schöne zeit in der alpha wir hatten alle unseren spass^^ nichts desto trotz war auch irgendwie klar das in der 1 stunde das game probleme hat. das game hat jetzt mehr bugs als vorher in interface. im match sind bisher selten noch bugs aufgetaucht, noch, aber ich werde sie finden^^

gleich zu beginn in meinem profil gibt es ein fehler und zwar besitze ich 2 scouts, ich weiß auch why, es sollte in meinen augen nicht möglich sein scout und sentinel zu kaufen^^° da ich 10k gold hatte und ich nur mit scout spielen kann, ich dachte auch nicht mehr daran das man sie evtl. freischalten kann, kaufte ich den scout und was nun??? ich hab jetzt 2 scout und umsonst mein gold ausgegeben^^°

zum interface/ profil
ja es gibt gute bugs zb. dein freund ist nicht in der lobby, joinen und invite geht nicht oder man findet keine lobby. das problem hatten wir in der alpha zum glück sehr selten, aber es nervt einwenig^^°
seltsam aber auch, das wenn ich mal zu einem freund join denn komm ich in eine lobby mit spielern die ich noch nie getroffen hab, sehr interessant, oder man joint zu einen anderen, obwohl man ihn nicht meinte xD
das team auseinander geht find ich erhlich gesagt nicht so schlimm, hauptsache man hat eine volle lobby und die boots zählen offensichtlich auch.

siege mode
ja das siege match ist ja auch in meinen augen etwas sinlos, eroberungen hatte ich auch vorgeschlagen aber momentan ist das noch unbalance. ich hoffe man kann das noch etwas verbessern. beim respawn gibt es einen bug das man sich verhacken kann bei den A,B,C,.../stationen, zb.man respawnt an der station B mitten in der canon oder was das sein soll und man kommt nicht mehr heraus.

zum sentinel
ja mein sentinel war ich etwas überrascht dass das Kidnapping/fishing anders gemacht wurde und zu beginn auch etwas schwer. er ist leichter in der luft zu lenken das ist eine gute verbesserung, er ist auch schwerer zu treffen, wenn man ausweichen kann, ist auch sehr gut.

random weapon/skills
waffen die man finden kann mit komischen stats, vielleicht kann ich nicht richtig übersetzen aber manches davon was ich bisher bekam sind die stats nicht so berauschend^^° das sie erst verschwinden, wenn man sie benutzt finde ich zb. aber wieder gut.

zum reaver
ja ich merkte gleich in den ersten 2stunden das der reaver verbessert wurde nicht nur das der standart skill die rauchwolke gut zum markieren ist, nein sein jumping ist der hammer. ich weiß noch nicht genau ob die dumahim die mich angefallen haben den verbessertn benutzten, bestimmt, er jumpt über die ganze map. das ausweichen allgemein bei den klassen ist auch besser und schneller geworden, so habe ich zumindest den eindruck^^

achja einen bug finde ich sehr interessant im game xD und das war mein 3. den ich fand. man könnte meinen dieser dumahim wartet auf jemand besonderes.......

soweit erstmal der reaver kommt noch muss erst mal den sentinel lv 10 bringen und noch etwas frage ich mich wo is denn unser zephon??? ich dachte wir bekommen einen neue klasse *heul* oder ist das ein easter egg xD

LG Ice
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yes it was a nice time in the alpha we all had our fun ^ ^ nevertheless was somehow clear that in 1 hour , the game problems. The game now has more bugs than before in interface . in the match so far are rarely shown up yet bugs , yet, but I will find them ^ ^

right at the beginning in my profile there is an error and that I have two scouts , I also know why it should not be possible in my eyes scout and sentinel to buy ^ ^ ° I had 10k gold , and I can only play with scout I also thought no more of it that you can unlock any , I bought the scout and now what ? now I have 2 scout and free gold spent my ^ ^ °

to the interface / profile
yes there are good bugs eg. your boyfriend is not in the lobby , from joining and invite does not work or you will not find lobby . the problem we had in the alpha very rare , fortunately , but it sucks einwenig ^ ^ °
strange but also that if I join times to a friend because I come into a lobby with players that I've never met , very interesting, or one joint to another , even though you did not mean it xD
the team falls apart I find erhlich said not so bad, the main thing is you have a full lobby and the boots are also evident .

siege mode
yes , the victory is indeed match in my eyes something sinlos , Conquest I also proposed but currently this is still unbalance . I hope you can still improve a bit . respawn when there is a bug that you can verhacken at the A , B , C, ... / stations, zb.man respawn at the station B in the middle of the canon or what that is and you can not get out .

the sentinel
yes my sentinel I was somewhat surprised that the kidnapping / fishing was done differently and at the beginning a bit heavy. it is easier to steer in the air that's a good improvement, it is also harder to hit , if you can dodge , is also very good .

random weapon / skills
weapons that can be found with strange stats , maybe I can not really be translated but some of what I got so far the stats are not so great ^ ^ ° which they disappear when you use them , I find eg. well again .

to reaver
yes I noticed in the very first 2hours which was the reaver not only improves the standart skill which is good cloud of smoke to mark , no, his jumping is the hammer . I do not know exactly whether the dumahim the incurred me have the verbessertn used , determined , he jumpt all over the map . the dodge is generally in the classes also become better and faster , so at least I have the impression ^ ^

as far as first comes the reaver still must only times bring the sentinel lv 10 and still something I wonder where is because our zephon? I thought we get a new class heul * or is that an easter egg xD

LG Ice

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so kaum zeit zum testen und dennoch fällt einem etwas auf. seit letzten serverwartung am dienstag den 4. märz ist es schon ärgerlich das nahkampfsystem nicht mehr geht. der sentinel trifft den scouter nicht, der scouter trifft mit melee überhaupt nicht. denn noch dazu nach 2 runs das game sich aufhängt oder sogar wärend des matches blackscreen gibt.

kaum close beta schon haben wir die ersten 2 cheater gesichtet die das ganze match gecrashed hatten, ich finde solche leuten sollten man für immer verbannen, wenn sie nicht zielen können sollen sie solche Spiels nicht spielen. ein Programm zu benutzen wo man 100% immer trifft ist ein cheater und ist verboten!

den sentiel hat einen microlag sobald er Kidnapping aktiviert kann man mit scout das Messer werfen vergessen, ich glaube nicht dass das beabsichtigt ist, in alpha konnte man das noch abbrechen. wir haben das am Wochenende ausprobiert und keiner war in der lage das abbzubrechen, das einzige was funtkioniert, ist ausweichen, aber messer werfen oder gar schießen scheint nicht mehr zu funktionieren.

enterhacken
ja in freeport wurden 2 enterhacken endfernt ich finde es etwas schade, den einen kann ich nachvoll ziehen, da dieser vielleicht etwas OP war, aber der andere am pier, am haus dort gibt es nur noch einen hacken zum klettern und da muss man vom pier einen weiten weg laufen bis zum healstation^^° etwas nervend. ich glaube ich sollte einen screen zeigen damit man mich besser versteht, das kommt vielleicht noch.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so little time to test and yet will fall on you . since the last server maintenance on Tuesday the 4th march it is already annoying the melee system no longer works. the sentinel hits the scouter not who makes scouter not with melee . because at that after 2 runs the game hangs or even moment during the matches are black screen .

hardly close beta , we already have the first 2 cheater spotted who had the whole match crashed , I find such people should be banished forever, if they can not target should they not play such game. to use a program is where you always hit 100 % a cheater and is prohibited !

the sentiel has a microlag soon as it can be activated with kidnapping you scout the knife throwing forget, I do not think that the intention is in alpha could still abort . We tried this out on the weekend and no one was abbzubrechen in a position that the only thing that does work, is dodge , but throwing knives or even shoot does not seem to be working.

enter chop
yes freeport in were 2 Višnjan enter chop I find it somewhat unfortunate, because one can I comprehensible draw , as this was perhaps a bit OP , but the other on the pier, there at the house , there are chop only one to climb and as you have from the pier run a wide away bit annoying to healstation ^ ^ ° . I think I should show a screen so you understand me better, that may come in time .

so ein minin feedback.

es ist seltsam das man mit einer rate von
12 kills 3 death 5 assist 16k damage (Humans)
16 kills 3 death 5 assist 20k damage (Humans)

aus dem game fliegt, als wäre man ein cheater, das ist nicht nur mir so ergangen hab das auch schon von anderem gehört. die killrate ist somit auch kautt und solche runs sind momentan auch selten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

as a minin feedback.

it is strange that one with a rate of
12 kills 3 death 5 assist 16k damage (Humans)
16 kills 3 death 5 assist 20k damage (Humans)

flies out of the game when you were a cheater, which is not only happened to me as the've already heard from others. the kill rate is thus also Kautt and those runs are currently rare.

so wochenende vorbei und die frage ist natürlich was war das für ein patch??
ich gebe zu ich lese das nicht wegen der übersetzung. ich versteh manche sachen etwas falsch daher find ich das meiste irgendwie heraus. das mit dem melee attack hat mir raina am samstag erklärt, das ist alles schön und gut aber mein problem geht jetzt noch weiter.

ich dachte ich könnte am WE noch mal mit booster spielen, aber es lohnt sich nicht, wenn man ständig aus dem game fliegt. es macht schon gar keinen spass mehr und ich frage mich echt, ob es an nosgoth liegt oder an meinem pc. ich suche schon seit donnerstag den fehler und werd nicht wirklich schlau. seit diesem neuen patch ist etwas dazu gekommen wo ich jetzt fragen muss, habe nur ich diesen YOUR LINK BUTTON oder hat mein pc mal wieder ein patch gezogen das noch nicht für uns bestimmt war.

wenn ich diesen your link buttoen aktiviere, denn flieg ich nach der 2. runde in der lobby oder in der 3. runde mittem im match heraus. jetzt flieg ich nicht nur heruas, jetzt kommt noch dazu das mein pc eine fehlermeldung angibt und mir weiß machen möcht das er das Problem behebt und mich benachrichtigt wenn es eine lösung gibt.
denn gibt es noch die andere sache, wenn ich den your link button aktivierte ist dieser nach der 1. runde wieder da.

nach jedem neustart des games erscheint dieser button. nach ein paar mal fliegen ignorierte ich diesen button und sie an ich konnte etwas länger spielen im game dummerweise ist der blackscreen schlimmer geworden. er taucht nicht nur 1mal pro run auf er taucht im match 3-5 mal auf und meist wenn ich mitten im kampf bin. steh ich, sagen wir mal afk herum, denn passiert nichst sobald ich aber mich ins getümmelstüze denn fängt das wieder an. am häufigsten ist das passiert wenn ich vampir gespielt hab und als Mensch flieg ich meist heraus wenn ich 8-12 kills hab, was ich immer noch sehr seltsam finde.

wenn ich mal glück hab werd ich das mal aufnehmen und in youtube stellen.
ich kann mir nicht wirklich vorstellen das es an meinem pc alleine liegt, weil ich TESO ohne probleme spielen kann und das hat schon anforderungen und hat auch noch bugs in der close beta xD

http://www7.pic-upload.de/17.03.14/3jnnutzww3cf.jpg (http://www.pic-upload.de/view-22581098/your-link.jpg.html)

ich glaube das ich einen fehler hab, weil niemand anders das hat außer mir O0

so weekend over and the question is of course what that was for a patch ?
I admit I do not read the account of the translation. I understand some things something wrong so I find most out somehow . that with the melee attack has raina said on Saturday , that's all well and good but my problem now goes even further to me .

I thought I could play at the weekend again with booster, but it 's not worth it if you are flying constantly from the game . it's certainly no fun and I really wonder if it is because of Nosgoth or my pc . I have been looking for Thursday the error and not 'll really smart. since this new patch is a bit getting to where I have to ask now , I have only this YOUR LINK BUTTON or has one that was my pc again pulled patch is not intended for us .

when I activate this your link buttoen because I fly to the second round in the lobby or in the third mittem round out the match . now I fly not only heruas will be much more to the my pc indicates an error message and I do know that he 'd solve the problem and notify me if there is a solution.
because there is the other thing, when I use the your link button is activated after this first round back.

after each reboot of the games appears this button . after a few flying times I ignored this and she was able to button a bit longer I play the game unfortunately is the black screen become worse. he appears not only 1 time per run on he appeared in the match 3-5 times , and usually when I'm in the middle of battle . I get up , let's say afk around, but as soon as I happened nichst me into getümmelstüze since the beginning again. most often this happened when I played vampire and as a person I usually fly out if I have 8-12 kills , which I still find very strange.

whenever I 'm lucky I'll take the time and put in youtube .
I can not really imagine that it's up to my pc alone me , because I can TESO play without problems and that has already requirements and also has bugs in the close beta xD

so,
immer wieder das selbe neues update neue probleme.

zum 1. schön das dieser sentinel skill (air strike), den wir in der alpha kurz gesichtet haben in freeport, kein häcker war und das es diesen skill jetzt gibt.
der neuen reaver skill shadow step ist ein sehr schöne skill zum flüchten, die cooldown ist schon fast imba und 6sec. cd ist was feines ^^

zum anderen bin ich nicht begeistert das gestern den ganzen tag serverwartung war und die booster nicht einen tag erweitert wurde, das finde ich eine sauerei. ich finde das der booster nur online aktiv sein sollte und offlinezeiten nicht berechnet wird, ansonsten muss man den booster 1 tag erweitern, wenn serverwartung ist. ich konnte gestern gar nicht speilen und 1 tag ging flöten-.-

neues update neue probleme?? eher gewaltige probleme. das game chrashed jetzt noch mehr, der chat geht nicht richtig. gerade eben war es sogar so, das ich nicht mal ein Menü hatte von den Menschen und konnte zuschauen wie meine kolegen durch provence herumlaufen und ich nur chatten konnte.

ich bin am überlegen ob ich mir ein bundles pack holen soll, aber es lohnt sich nicht da ich den sentinel und scout schon besitze und das noch auf mx lv. mir wäre lieber endlich mal zephonim zu testen udn wenn es nur für 1 tag ist-.-

der server suchen funktioniert auch nicht, ich wähle EU und komme bei NA heraus sehr seltsam. sagt jetzt nicht es sind zuwenige EU leute hier, das könnte zwar sein trotzdem ist es etwas doooof.

so ,
always the same new update new problems.

1 nice that this sentinel skill ( air strike ), which we have seen in the short alpha in freeport , not hackers and that it was skill now gives these .
the new reaver skill shadow step is a very nice skill to escape the cool down is almost imba and 6sec . cd is what fine ^ ^

on the other hand I 'm not thrilled that yesterday was the whole day server maintenance and the booster has not been extended a day, which I find a mess . I think that's the only booster should be active online and not offline times is calculated , otherwise you have the booster one day expand when server maintenance is . I could not speilen yesterday and one day went whistle - . -

new update new problems ? rather formidable problems. the game chrashed even more now, the chat is not correct. just now it was even so , I do not even a menu had to watch from the people and was able to walk around as my Kolegen by provence and I could just chat.

I am thinking if I should get me a pack bundles , but it 's not worth it since I already own the sentinel and scout and still on mx lv . I would prefer finally to test zephonim UDN if it's just for one day is - . -

Search the server does not work , I choose EU and come out very strange in NA . now do not say there are too few EU people here that could be true is it something doooof anyway.

LG Ice

so das meinte ich gestern mit dem interface menü, nur das es jetzt bei den vampiren passierte

das menü kam und ich wählte vom sentinel zu reaver und denn kam nur noch das.
ich kann nichts machen außer im chat schreiben und zuschauen was sie machen. leaven und to joinen währe eine möglichkeit, aber meist kommt man in ein neues match oder lobby, vorallem wenn kein freund in dem selben team ist.

dieser neue skill vom reaver mit dem kick ist übels, du hast als Mensch keine chance. dieser skill ist imba vom feinsten mit gift/ rauchbombe und shadow step eine sehr gute kombo und overpowert-.- wird man damit fokusiert haben die Menschen keine chance überhaupt noch ausgleiche zu machen. dieser kick skill ist genial aber etwas overpowerd^^°

achja bevor ich es wieder vergesse mir ist aufgefallen das der alchymist mit der viscous cannon verbugt ist. man trifft mit dieser waffe keinen vampir, obwohl er direkt vor einem steht. es zählen nur damage wenn man sie am haus trifft beim klettern aber direkter angriff schießt man durch sie hindurch. das selbe Problem taucht manchmal mit den Pfeilhagel auf vom scout diese aoe kann man manchmal durch häuser werfen oder so werfen das sie zu weit übers ziel hinaus und sich denn aktiviert, wobei das nicht so gedacht war.

as I said yesterday with the menu interface , only that it happened now with the vampires

the menu came up and I chose from the sentinel to reaver and because only came das.
I can not write anything except in the chat and watch what they do. leaven and from joining to Währe a possibility , but usually you get into a new match or lobby , especially when there is no friend in the same team is .

this new skill from the reaver with the kick is evil , you have no chance as a human being . this skill is imba with the finest gift / smoke bomb and shadow step a very good kombo and overpowert - - . they will be focused so that people have to make any chance at all to neutralizing . this kick skill is awesome but a little over powerd ^ ^ °

oh yeah before I forget, I again noticed that the alchymist is bugged with the viscous cannon. you meet with this weapon no vampire, although he is right before you. only count damage if hit at home in the climb but direct attack to shoot through them. the same problem occurs sometimes with the hail of arrows on the scout these can aoe sometimes throw by houses or so throwing them too far over the goal-addition and because activated, that was not so intended.

RainaAudron
27th Mar 2014, 14:10
Can you use the Thumb function in the future, please? Otherwise screenshots are too large if you insert them as images, thanks!
https://lh6.googleusercontent.com/-FiSNPaYHV5c/UzQxNz8CQLI/AAAAAAAAFBI/0H6Sx33COhM/s627/Thumb.PNG

IizGrohiik
29th Mar 2014, 23:55
jetzt hab ich ein video für euch was mir am freitag passiert ist was nicht in ordnung ist. es ist nicht komplett weil das sonst 30min lang wäre. ich habe das wichtigste zusammen geschnitten aus 3 matches und inventar. ob die komplette version uploade glaube ich nicht weil es nicht gut ist und uninteressant. das video ist in deutsch, weil es ein weitere folge werden sollte für das mini lets play.

ich habe damit gerechnet das so etwas passieren kann aber trotzdem doof, man kauf einen skill und ein anderer permamenter skill ist weg. ich durfte mir 2 mal den selben skill kaufen. der skin vom reaver wurde nicht sofort angenommen, ich merkte das aber erst anch dem 3. match^^°
3scouts und 2 sentinel solte auch nicht vorkommen. die silber kisten und gold kisten lasse ich zu weil mir das zu rießkannt ist, wegen den ganzen bugs.

mein savage pouge wird nicht in armor angezeigt aber im inventory. im match ist der skill da aber nur einmal im inventory habe ich angeblich 2mal diesen skill.

now I have a video for you what happened to me on friday which is not in order. it is not complete because it would otherwise 30min long. I have the most important cut together from three matches and inventory. whether the complete version uploade I do not because it is not good and uninteresting. the video is in German, because it should be a more logical for the mini lets play.

I expected to still can happen but something stupid, you buy one and another skill permamenter skill is gone. I was going to buy 2 times the same skill. the skin from the reaver was not accepted immediately, I realized that but it was only the third anch match ^ ^ °
3scouts and 2 sentinel Solte not occur. the silver and gold crates crates I'll admit, because I like to be rießkannt, because of all bugs.

https://www.youtube.com/watch?v=im1l9cTUbeA&list=UU7gsjcZj7k1mdW0zP1er9eA

my savage Pouge is not displayed in armor, but in the inventory. in the match the skill is there but only once in the inventory 2 times I have said to this skill.

so endlich ist der deceiver da und schon haben wir wieder das nächste problem :D
jedes mal das selbe neuer patch neue probleme. es gibt lags ohne ende sobald ein deceiver im game aktiv ist. es lagt in sommerdamm bisher am meisten und denn meist wenn man im kampf ist.
dieser controll skill (mischen conrtoll, wie man das auch nochmal schreibt xD) ist zwar ein nützlicher skill, aber bisher kaum brauchbar, da er eine seltsame reichweite hat. ich finde es einwenig zu kurz und es gibt kaum verstecke um ihn anzuwenden. klar es liegt an der übung, denn nach am wochenende wurde ich von meinem tream zu etwas besseren belehrt^^
der controll funktioniert nur, bzw. der deceiver, wenn die team arbeit stimmt. zephonim kann alleine kaum etwas anrichten und ist eher das opfer ohne teamkolegen.

die schwächen von ihm habt ihr sehr gut hin bekommen, als Mensch gibt es kleine tricks wie man erkennen kann, ob dieser Teamkollege ein vampir ist oder nicht :D diese doppelgänger verwirren einen richtig, wenn dieser sie richtig anwendet ^^
nosgoth macht jetzt wieder mehr spass seit diese klasse da ist, ich hoffe das bald diese kleine störungen behoben werden.
achja seit dem patch kann man auch nciht mehr aufnehmen, etwas ärgerlcih aber da kann man nichts machen außer warten^^

die Geräusche sind der hammer und die stimme, sollte das game mal übersetzt werden würde ich mir wünschen das man die stimmen separat einstellen kann, die englisch synchron sind so super :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so finally is the deceiver there and already we have again the next problem: D
each time the same new patch new problems. there are lags without end as soon as a deceiver is active in the game . it LAGT in summer damm far the most and because usually when you are in combat .
this controll skill ( mix conrtoll how to write the well again xD) is indeed a useful skill, but so far little use because it has a strange reach . I find it einwenig too short and there is little hiding to apply it . clearly it is up to the exercise, because after the weekend I was offered by my tream to somewhat better informed ^ ^
the controll works only , or the deceiver when the work team agrees . zephonim alone can cause very little and is more likely the victim without teamkolegen .

the weakening of him did you get very good way , as a human being , there are little tricks as you can see if this team-mate is a vampire or not : D this lookalike confuse a properly if this applies it correctly ^ ^
Nosgoth is doing now again more fun since this class is there, I hope that soon these small faults are corrected.
oh yeah since the patch you can also nciht record , but something ärgerlcih you can not do anything except wait ^ ^

translate the noise is the hammer and the voice , should the game time I would hope that you can adjust the vote separately , the English are synchronized so great: D

LG Ice

so lange kein feedback mehr geschrieben.
in sommerdamm gibt es 2 seltsame bug den einen war in einer ecke am balkon, da stand ein spieler und konnte sich nicht weg bewegen als reaver.
der andere war auch mit reaver, als er gejumpt ist an der treppe in der mitte bei der brücke vor dem healstation, hing er in der wand, als er dagegen gesprungen ist.

der hunter hat ja die peitsche (whip) ist das üblich das er einen skill abbrechen kann wenn man von hinten kommt? als ein hunter sich mit einem reaver beschäftigte kam ich mit dem sentinel zu fuß von hinten und wollte zu stechen. der hunter ging auf den reaver mit der peitsche los und traf uns beide, mein skill war denn abgebrochen und die cd lief ab.

manchmal kommt ein bug beim klettern das hatten wir in der alpha auch kurz. man klettert udn mans chwebt kurz über der map.
dieser unsichtbarkeit skill vom deceiver, ich versteh nicht ganz dne sinn. mal sieht man sie ganz gut wenn sie sich unsichtbar machen mal ünberhaupt nicht, woran liegt das? wenn ich ihn benutzte habe ich das gefühl die sehen mich immer.

mit war bow einen sentinel herunter zu holen ist normal leicht aber machnmal klappt das nicht wenn er direkt auf dich zu fliegt. normal beim anspannen und du trifft fällt der sentinel zu boden. komischerweise geht das nicht mehr wenn er kurz vor Kidnapping ist. er bekommt schaden aber er schaft es einen zu endführen und bekommt nur bisschen schaden. wäre der meinung das sollte nicht gehen, beim angespannter bogen.

ich weiß nicht ob gerade serverwartung ist oder restart aber die lobby sind vor 10min auch bug. man kommt rein, er ladet für die map und denn fällt man aus der lobby. es stand ein hinweis ja aber hab das nicht wirklich gelesen^^°

LG Ice
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

as long as no written feedback.
in summer damm there are two strange bug one was in a corner on the balcony, there was a player and could not move away as reaver.
the other was with reaver, as he is gejumpt on the stairs in the middle of the bridge in front of the healstation, he hung in the wall, as he jumped it.

the hunter has indeed the whip (whip) is the usual one skill that he can stop if you come from behind? as a hunter dealt with a reaver I came up with the sentinel walking from behind and tried to sting. the hunter went to the reaver with the whip away and hit both of us, my was canceled because skill and the cd expired.

Sometimes a bug occurs during the climb, we had a short in the alpha. you climb UDN mans chwebt just above the map.
this invisibility skill from the deceiver, I do not quite understand dne useful. times they are seen quite well when they become invisible once ünberhaupt not, why is that? I have the feeling that see me every time I used it.

with was a bow to bring down sentinel is normal but slightly machnmal it does not work if he is to fly directly to you. normal strain and when you meet the sentinel falls to the ground. strangely enough will not do more when he is shortly before the kidnapping. he gets hurt but he community it endführen and one gets hurt just a bit. would be of the opinion that should not go, bow when tense.

I do not know if is just server maintenance or restart but the lobby are also bug before 10min. you walk in, he invites for the map and because they fall out of the lobby. it was a hint, yes, but did not really read ^^ °

so es ist echt lange her und ich dachte das es sicht einwenig von selbst behebt^^°
ich hab ein kleines Problem mit dem game und jeder hat so siene meingnen das es evtl.. an meine pc liegen könnte.
ich will es trotzdem mal schildern viellt bin ich nicht die einzige damit.

seit ich von der gamescom zurück kam werde ich in nosgoth immer durch die halbe map geportet.
ich bekomme irgendwelche meldungen ingame das ich keine verbindung hab und muss warten bis die server da sind.
ich konnte eine zeit lang keinen server finden ,obwohl alle spielen konnten.
ich hab eine weile gewartet und letzte mal als ich wieder gespielt hab am dienstag, ist das mit dem porten im game immer noch.
meine kill rate is zwar ok aber mein deathrate ist seither voll angestiegen und bin für mein team keine hilfe.

zu beginn war das problem nur als vampir mittlerweile is es auch wenn ich als menshc herum laufe.
zb ich bin in provance auf der prücke will runter jumpen, war auch kurz unten und auf einmal bin ich wieder ob. porte mich durch die halbe map und werd dabei gekillt. mir mahct es daher keinen spass, weil sich das nicht kontrollieren lässt-.-°

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so it's really a long time ago and I thought it a little view of itself resolves ^^ °
I have a little problem with the game and everyone has siene meingnen it could possibly be .. on my pc.
I want it anyway viellt times describe I'm not the only one with it.

since I came back from gamescom I will always ported in Nosgoth through half the map.
I get any messages ingame that I have no connection and must wait until the server as is.
I could not find server for a while, although all could play.
I've been waiting a while and last time I played again on Tuesday, this is the porten in the game still.
my kill rate is indeed ok but my death rate has since fully risen and am for my team no help.

at the beginning the problem was only vampire now it is even if I as menshc walk around.
for example, I'm in provance on the pridge want off jumpen, was also briefly down and suddenly I'm back if. porte me through half the map and it'll be killed. I mahct therefore no fun, because the can not control -.- °

hi zusammen lang is es her :D

bald kommt die neue klasse worauf ich mich riesig freue. so zu aller erst das neue interface ist euch gut gelungen, war zu beginn etwas konfus man fand nichts mehr, obwohl man wusste wo was war xD die neue lobbys und modus sind ja klasse aber irgendwie noch verbugt.

nosgoth cam ist einer der besten Errungenschaften im game :D aber eines hat es wirklich ein mega mangel-.-° sobald ein patch kommt oder update wie heute (vor 10min geupdatet) kann ich jetzt meine aufnahme von gestern nicht mehr anschauen die in archiv liegt. das ist jetzt das 2. mal das so etwas passiert und ausgerechnet das video wo ich ins youtube stellen wollte, weil der run echt super war. naja wie gewonnen so zerronnen-.-
außer mir kann jemand helfen und verraten wie ich die datei aus dem ordner zum laufen bringe für mein video, irgendwie lässt sich das nur in game anschauen und nicht außerhalb, denn wäre ich zufrieden :D

also in nosgoth (im game) kann ich die archiv videos nicht mehr anschuaen angeblich existieren die nicht mehr im game. wie kann ich die am pc anschauen mit windows media palyer geht es nicht und mein verarbeitungsprogramm kann die nicht lesen^^°

LG Ice
------------------------------------------------------------------------------------

hi together long is it ago: D

soon comes the new class which I am really happy. so first of all, the new interface is well done you, was at the beginning a little confused they found nothing, even though you knew where that was xD the new lobbies and mode are indeed great but somehow still bugged.

Nosgoth cam is one of the best achievements in the game: D but one has really a mega lack -.- ° as soon as a patch or update comes as today (updated before 10 minutes), I can no longer watch my recording of yesterday is in the archive , which is now the second time that such a thing happened and just the video where I wanted to put into youtube, because the run was really great. well as won so melted away -.-
except someone can help me and tell me how to run the file from the folder to bring my video, somehow can the Watch only in game and not outside, because I would be happy: D

So in Nosgoth (in the game) I can archive the videos no longer exist anschuaen allegedly no longer in the game. how can I watch on pc with windows media palyer it does not work and my processing program can not read ^^ °

LG Ice

RainaAudron
8th Nov 2014, 13:40
Hey!

Unfortunately, Noscam does not actually record video footage but rather the player input, so you need to record it with fraps before an update occurs, for now at least.

IizGrohiik
5th Dec 2014, 10:29
hi leute,
das game hat sich von der alpha bis heute echt gut entwickelt es kommen kaum noch fehler vor im game oder ich bekomme sie nicht alle mit xD
am dienstag ist ein bekannter bug vorgefallen, meist passiert es beim blut trinken.
ich denke das video hier sprich für sich was ich genau damit meine. es ist im allgemein immmer beim trinken das solche fehler passieren aber der rest kommt noch^^

https://www.youtube.com/watch?v=NyJUdEIpTv8&list=UU7gsjcZj7k1mdW0zP1er9eA

-----------------------------------------------------------------------------------------

hi people,
the game has evolved from the alpha to the present day really well developed it come hardly fail before the game or I do not get it all xD
on tuesday a known bug has happened, it usually happens when you drink blood.
I think the video here speak for themselves what I mean exactly that. it is generally immmer the drink that such errors happen but the rest is yet ^^

IizGrohiik
2nd Jan 2015, 12:55
hi leute,
ich weiß das ist bekannt und so aber so langsam nervt es echt. man kann nicht erwarten das die archivdinger von steam an einem tag zu holen ist. ich habe auch gehört von andren das es bei jedem ein anderer fehler ist. manche können den tyran archivieren andere können den scout. bei mir wurde jetzt ernsthaft nach tagen den propheten zurück gestellt was mich jetzt wirklich ärgert. 68/100 und jetzt zurück gesetzt auf 4/100 ist schon krass. das ich mein scout und den rest nicht schaffe, weil alles einen fehler hat kann ich noch verkraften und warten bis alle vom urlaub zurück sind, aber das mit dem prophent schokiert mich schon, auch wenn ich von den fehlern weiß-.-

es demutiviert einen das game überhaupt weiter zuspielen schon alleine, da seit dem 20 dec. jeden tag mindestens 3 aimbots gesichtet werden. es sind zwar nur archive aber machne stehen darauf titel zu jagen und das unmögliche zu vollrbingen :D
uns fehlen noch 2 geheime archive, denn ist unsere liste komplett. aber "her mit dir" und "tödliches tempo", sollen ja verbugt sein hoffe das wird sich bald ändern :D

LG Ice
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hi people,
I know this is known and so but so slowly it sucks really. one can not expect that the archive dinger is to get out of steam in one day. I've also heard of Andren that it is a fault with each other. some can the tyrant archive others can scout. with me was now seriously prophet after the days set aside what is now really annoys me. 68/100 and back now set to 4/100 is pretty wicked. I my scout and the rest can not do, because everything has an error I can not cope and wait until all the holidays are back, but with the prophent schokiert me yet, although I know of the errors -.-

it demutiviert a game that ever keep playing even alone because since dec 20. every day at least 3 aimbots be seen. Although there are only archive but Machne stand on title to hunt and vollrbingen the impossible: D
we still need 2 secret archive, as is our list completely. but "her with you" and "deadly tempo", are supposed to be bugged hope that will change soon: D

LG Ice

IizGrohiik
16th Jan 2015, 18:17
so neues update neue bugs
die mysth waffen/skills sind verbugt. sie werden nicht mehr gelvt. nach 5 matches ist mir aufgefallen das mein kick skill vom reaver immer noch nicht lv 4 ist. als ich das näher beobachtete viel mir auf das die mysth waffen keine exp bekommen. das selbe war auch bei meinem propheten, die klasse bekommt exp aber die mysth waffe nicht und steht immer noch bei 1060 bei lv 1. das sollte bis mittwoch bitte behoben werden-.-

es hies booster werden resetet die verwendet worden war, mein booster war zwar von september aber ich hatte gehoft das mein booster trotzdem resetet wird, ein bisschen schade -.-

LG Ice
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so new update new bugs
the Mysth weapons / skills are bugged. they are no longer gelvt. after 5 matches, I noticed that my kick skill is the reaver still not lv 4. as I watched the much closer to get me the Mysth weapons no exp. the same was true of my prophet, the class gets exp but not Mysth weapon and still stands at 1060 1st lv which should be resolved by Wednesday please -.-

it commanded to be Resets the booster had been used, my booster was true of september but I had my Farmstead the booster is still resets, a bit sad -.-

LG Ice

IizGrohiik
16th Mar 2015, 07:36
so das Event Wochenende ist vorbei :D
ein sehr schöner Spielmodus war das, finde ich^^ es hat viel Spaß gemacht,
auch wenn die Zeiten nicht ganz so dolle waren für mich persönlich^^°

wenn man es vergleichen darf mit siege finde ich das es kaum Beschwerden gibt in Sachen Balance oder Fehler im game. dieser Modus macht Laune und man kann richtig die Sau raus lassen :D (wenn das so bleibt).
das wir onehit wunder waren fand ich richtig lustig und das die Leiche/body in die Luft geht nach Zeitablauf ist eine sehr schöne Idee und es gibt was zum lachen xD das einzige was ihr beachten müsst, wenn das wirklich Release wird, dass die sterbe rate nicht in diesem Modus gezählt wird, das wäre etwas unfair zu den anderen Modus die wir haben. "capture the body" ist ein 100% sterbe modus, man kann nicht verhindern nicht zu streben, im gegen teil man muss sich opfern, um das zu erreichen was man möchte^^ (https://www.youtube.com/watch?v=PSFkCO5oZUc&feature=youtube.be)
das ganze game besteht aus Teamwork und mir ist in den 6 matches leider so ergangen das ich mit random eher gewann als mit meinem Duo Team :D aber dafür haben wir ordentlich gelacht hahahahaha (run1 und 2^^)

ich freue mich auf ein weiteres Match mit diesem Modus, so wie es war, war es eigentlich sehr gut. mir fällt keine Verbesserungen ein.

eine frage habe ich allerdings könntet ihr oder werdet ihr noch in Zukunft die neun Hüter Symbole als Banner herausbringen?? (Gleichgewicht, Tod, Dimension, Zustände,Zeit......) die neuen legacy of Kain Banner sind echt toll, nur schade das man die clans nicht einzeln holen kann ohne das Paket zu kaufen, für uns die das schon länger spielen können diese Banner nicht holen, weil man sonst die Klassen doppelt hat.

LG Ice

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

so the event weekend is over: D
a very nice game mode was, I think ^^ it was a lot of fun,
even when times were not quite so hot for me personally ^^ °

if one may compare it to victory, I find that there are few complaints in terms of balance or errors in the game. This mode is fun and you can really let the pig out: D (if it remains).
we were OneHit wonderful I thought that was really funny and the body / body into the air goes timing is a very good idea and there is something to laugh xD the only thing you have to pay attention to her, if that will really release that the dying rate is not counted in this mode, that would be a bit unfair to the other mode we have. "Capture the body" is a 100% die mode, you can not avoid not to aspire to in part one has to sacrifice himself in order to achieve what you want ^^ (see video later .......)
the whole game consists of teamwork and I am in the 6 matches so unfortunately I fared with random rather than won with my duo team: D but we have hahahahaha laughed tidy (run1 and 2 ^^)

I am looking forward to another match with this mode, as it was, it was actually very good. I can think of no improvements.

I have a question but could you or will you bring out as a banner the nine guardian symbols or in the future ?? (Balance, death, dimension, states, time ......) the new legacy of Kain banners are really great, just a shame that you can not buy the clans get individually without the package for us can play for some time do not get this banner, because otherwise the classes has doubled.

LG Ice

IizGrohiik
5th Apr 2015, 23:50
das neue update ist zwar schön und gut, der neue skin, neue map, aber was ich nicht verstehen kann why der damage hoch gemacht wurde. ist das nur hoch gemacht damit wir besser die neue map testen können? im moment macht das game keinen spass mehr man hat den eindruck man würde gegen cheater kämpfen bei solch einen schaden den man abbekommt, egal welche seite man gerade spielt. es kann nicht sein das man nach 3 hits tod ist und noch nicht mal eine chance hat abzuhauen. wenn ihr den schaden nicht erhöht habt, denn sind gerade nur noch cheater unterwegs und da tut mir das game leid das es darunter leidet mit uns ehrlichen gamer-.-
der Nachteil an ein f2p game sind leider die ganzen bescheuerten cheater/häcker die nichts besseres zu tun haben, als das game zu zerstören und angeben obwohl sie nicht mal richtig spielen können.

wenn es jetzt heißt man kann sie ja melden.... emm ich hab keine wirkliche beweiße das zu melden ob der schaden wirklich so krass ist und unnormal wie man es sieht und bemerkt. ein Video zu zeigen lohnt sich nicht. 1. wer schaut das an und 2. wäre das ein mega aufwand und denn würde noch heraustellen das es vllt eher an mir liegt und und und.....
es ist schwer so etwas zu beweißen ich kann nur hoffen das die mods die etwas mehr machen können als wir das auch sehen und das melden, bzw nachschauen.

LG Ice

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Although the new update is all well and good, the new skin, new map, but what I can not understand why the damage was made high. is done only high so we get to test the new map? at the moment makes the game any more fun you have the impression they would fight against cheater at such a one can get hurt, no matter which side you play straight. it can not be that one is death after 3 hits and not even a chance has run away. if you have not hurt the increased because currently only cheater way and since I'm the game sorry that it suffers honest with us gamer -.-
the downside to a f2p game are unfortunately all the stupid cheater / hackers who have nothing better to do than to destroy the game and although they did not specify times to play properly.

if it is, now they can report yes .... emm I have no real beweiße to report whether the harm is really so blatant and abnormal as you see it and noticed. to show a video is not worth it. 1. who looks at them; 2. that would be a mega effort and would still theoretical approach because it is one probably more like me and and and .....
it is difficult to prove us something I can only hope that the mods can do something more than we see it and report it, or look up.

LG Ice

IizGrohiik
29th Jul 2015, 13:19
gestern hab ich nach langer zeit mal wieder nosgoth gespielt und mir sind einige dinge aufgefallen. es tut mir leid fals es fehl informationen sind, da ich nicht mehr auf den neusten stand bin.
zumal das game hat bugs ohne ende viel mehr als sonst zb. die taste C zeigt einem die minimap. diese konnte nach einem aktivierung nicht mehr deaktiviert werden, mit anderen worten der bildschirm war voll mit der minimap und man konnte nichts mehr sehehn und ließ sich nicht mehr ausblenden, es hing sich voll auf.
ein anderer bug oder fehlmeldung ist, seit wann kann ein Alchimist gegen einen vampir die giftflasche werfen und dann hängen bleiben. das ist mir noch nie passiert, falls das nicht beabsichtigt ist, ist das ein fehler. das selbe war auch als ein reaver vor mir abhaute warf ich mein gift vor ihm hin auf die treppe, als achly, aber sie blieb vor der treppe hängen und machte dort die aoe. normal konnte man in die mitte der treppe werfen, vor der treppe und über der treppe aber, das war so seltsam als warf ich mein gift gegen eine wand oder gegen den reaver an den kopf.

noch dazu kamen lags und rugelige bewegung, als wäre der server übrlastet, könnte noch etwas anderes gewesen sein aber damit bin ich nicht alleine.
in provance am brunnen kann man eine wand nicht mehr hoch klettetern an den blumen, man hängt sich fast dabei auf.
noch ein anzeige fehler das nicht ganz so schlimms ist, seit einer weile ist das bei meinem sentinel so. wenn ich ihn auswähle und den wartebildschirm sehe und die klassen der anderen wo schon mit der klassen wahl fertig sind. werden die besonderen fähigkeiten/skin ja sichtbar (Iceklause,giftklaue,vulkan,......) mein sentinel hat den skill vom winter event aber beim warten leuchten seine klauen nicht mehr, aber bei den anderen alle schon wenn sie ihre spezial skills benutzen. bei meinem feuer reaver wird es auch nicht immer angezeigt im wartebildschirm.

zur schmide muss ich sagen das ich es immer noch unverschämt finde blutpiole zu verbauchen, wenn man eine waffe wieder auf laden möchte. zum craften ist das ok und macht sinn, aber zum aufladen finde ich es blödsinn. die droperate allerdings ist jetzt ganz vernüftigt, wenn ich das vergleichen darf zu beginnn als die schmiede dazu kam.

LG Ice
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yesterday I played again after a long time Nosgoth and me are some things noticed. I'm sorry there are fals misinformation because I am no longer up to date.
especially since the game has bugs without end much more than usual, for example. the key C shows a minimap. this could not be turned off for an activation, in other words, the screen was filled with the minimap and it was nothing more sehehn and could no longer be hide it depended fully on.
another bug or fail message is, how long can an alchemist throw against a vampire, the Poison bottle and then remain hanging. that's never happened to me, if that is not intended, that's a mistake. the same was as a Reaver abhaute before me, I threw my poison in front of him on the stairs, as achly, but they stopped in front of the stairs and hang there made the AOE. normally you could throw in the middle of the stairs, in front of the stairs and the stairs but that was so weird when I threw my poison against a wall or against the Reaver's head.

moreover came lags and rugelige movement, as if the server übrlastet, could still have been something else but so that I'm not alone.
may well in Provance on one wall is no longer a high burdock tern on the flowers, you almost depends on it.
even a display error that is not quite as schlimms, for a while which is in my sentinel way. when I select him and the waiting screen and see the classes of the other which are already finished with the optional classes. are the particular skills / skin so visible (Iceklause, fang, volcano, ......) my Sentinel has the skill of the winter event but while waiting shine his steal no longer, but even if your specialty in the other all skills use. with my fire reaver it is not always displayed on the waiting screen.

to Schmide I must say that I still find outrageous blutpiole to verbauchen when a gun again want to invite. for crafting that's ok and makes sense, but I think it's nonsense to charge. the droperate but is now quite vernüftigt, if I may compare the beginnn to as the wrought happened.

LG Ice

enkaku-silence-
29th Jul 2015, 17:47
Wenn du schon Google-Translate verwenden musst, könntest du dann wenigstens vorher deine Rechtschreibung in der deutschen Version checken? Da sind schon so viele Tippfehler drin, dass Google die nicht richtig übersetzen kann.
Nicht böse gemeint!

When you have to use Google Translator, could you at least make sure that there are no mistakes in your German version? There are so many typos that Google can't translate properly.
No offence!

IizGrohiik
15th Mar 2016, 10:08
so nachdem ich kurz vor silverster das hinbekommen habe das nosgoth wieder geht steht das nächste problem an.
habe das problem jetzt. er meldet mich mit einen anderen namen an (enix account) und hab keine freunde mehr im spiel (in steam sind freunde am spielen) ich kann niemanden invite oder einer gruppe beitreten. ich habe mit bekommen das ihr von steam weg wollt aber die account von steam erhalten bleibt oder habe ich das falsch verstanden?
noch dazu habe ich gemerkt dass das game sich nicht richtig schließen lässt. beim 2. und 3. versuch. jedes mal muss man den task manager öffnen um beide nosgoth Aktivitäten zu beenden. der neue patch macht wieder alles kaputt. ich hoffe das ihr das problem bald beheben könnt.

danke für die neue klasse :D

ich habe etwas vergessen beim nosgoth launcer gibt es kein log in button oder log out. ich möchte gern mein steam profil wieder haben mit meinem bild und nicht mit enix account anmelden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

so after I managed just before new year that the Nosgoth goes back is to the next trouble.
have the problem now. he announces me with a different name to (enix account) and have no more friends in the game (in steam are friends at play) I can no invite or a group to join. I have to get her out of steam away but want the retained account of steam or have I misunderstood?
moreover, I realized that the game can not be closed properly. the 2nd and 3rd attempt. every time you have the task manager open Nosgoth to end both activities. the new patch makes broken again everything. I hope you resolve the problem soon can.

thanks for the new class :D

I forgot something when Nosgoth launcher there is no log in or log out button. I would like my steam profile have back with my picture and not sign with enix account.

IizGrohiik
31st Mar 2016, 18:47
schönes update war es zu beginn die ersten tagen konnte man nosgoth spielen.
seit freitag sind die probleme immer mehr geworden. das spiel setzt einen auf die geduld probe. es ist bekannt aber nicht akzeptabel wenn man 1:47 stunde braucht um ein team einzuladen und denn gerade mal ein match zu spielen das 20min geht und danach wieder 30min braucht um das team neu ein zu laden.

jetzt eben habe ich noch das problem das ich nicht einmal solo das game spielen kann, da ständig die meldung kommt das ich nicht angemeldet bin, obwohl ich im game bin. die meldung kommt nicht mehr nach edlichen neustart von nosgoth und steam und finde trotzdem keinen server, als solo gamer. ich liebe das spiel aber ich habe keine gedult mehr für so einen dummen fehler, seit der luncher exestiert ist das game nicht mehr spielbar in meinen augen und würde das game nicht mehr weiter empfehlen da die probleme leider nur für einen augenblick behoben erscheinen-.-

--------------------------------------------------------------------------------------------------

nice update it was at the beginning, the first could play Nosgoth days.
since Friday have become the problem more and more. the game is a trial to the patience. it is known but not acceptable if you need 1:47 hour to invite a team and for just one match to play the 20 minutes to go and then again 30 minutes needs to the team to re-invite.

just now I have the problem that I can not even solo play the game, as it was always the message comes that I am not logged in, even though I'm in the game. the message will not come after edlichen reboot of Nosgoth and steam and still can not find a server, as a solo gamer. I love the game but I have no gedult more for such a stupid mistake, since the Luncher exestiert that is no longer playable game in my eyes and would that game no longer recommend as the problems appear resolved unfortunately only for one instant -.-

IizGrohiik
9th Apr 2016, 16:56
es ist echt schade das nosgoth jetzt aufhören muss. von meiner seite aus war es ein tolles spiel und hat von alpha bis heute sehr viel spass gemacht. ich habe tolle leute kennengelernt, private menschen wie auch die menschen die für das game zuständig sind :D
für mich war die beste zeit von diesem spiel die alpha und beta zeit, da alle noch recht neu waren und keiner so richtig eine ahnung hatte^^ und ich liebe unfertige spiele :D
ich dachte nosgoth hält noch eine weile durch bis alle klassen da sind, da wir alle auf den 6. Clanmitglied rahab gewartet haben.
ich hätte mich auch sehr gefreut auf den LoK death sun teil und wurde mit nosogth eingestellt-.-

ich wünsche dem nosgoth team (SE), die private gamer zb (plux und co.), unserer german community, meinen clan, freunden/kolegen die ich in dieser zeit kennengelernt habe, alles gute. danke für alles, es war eine tolle zeit mit euch allen :D

ps. könnt ihr nicht jetzt die ganzen skin sachen freischalten für uns?
da das game eingestellt wird kauft die sowieso niemand mehr und die ganzen banner :D

have fun
LG eure Ice

05.11.2013-31.05.2016
1,200 h
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It's too bad the Nosgoth must stop now. from my side of it was a great game and was a lot of fun of alpha until today. I met great people, private persons as well as the people responsible for the game: D
for me was the best time of this game, the alpha and beta time, because everyone was still fairly new and not really an idea had ^^ and I love unfinished play: D
I thought Nosgoth still holds for a while through to all classes there are, as we have all been waiting rahab on the 6th clan member.
I would have been glad to LoK death sun and part was adjusted with nosogth -.-

I wish the team Nosgoth (SE), the private gamer example (plux and co.), our German community, my clan, friends / Kolegen I've met in this time, happy. thank you for everything, it was a great time with all of you: D

ps. can not you now activate the whole skin things for us?
because the game is set buys anyway no more and the whole banner: D
-I can rune stones still 690 me so buying anything -.-

thanks