PDA

View Full Version : That Rico's a talented fella



mycoldman
7th Sep 2009, 11:04
http://img514.imageshack.us/img514/5234/ricoband.jpg

Spotted at the weekend in Camden. I wonder what he sounds like? :D

PoorBison
7th Sep 2009, 11:09
Haha, great spotting. I can imagine a group of Just Cause fanatics buying all available tickets to the event and shouting "Hey play the "Mission Complete" tune!" :lol:

Theres actually a Wikipedia page about this guy to, I think he's the same one.

EDIT: By the way Mike, good to see you around again! Been a few days... busy with the podcast, right? :D

mycoldman
7th Sep 2009, 11:26
EDIT: By the way Mike, good to see you around again! Been a few days... busy with the podcast, right? :D

Too right. Adding the final touches this very moment :) Expect it this week.

dark_angel_7
7th Sep 2009, 11:38
Rico's talents know no boundaries :D Expect his music to hit the Top 10 ;)

Sadistic_Sandbox_Player
7th Sep 2009, 11:51
Hahaha, nice find man! And nice to see you around. I was begining to think brauny was right and you got scared and hid somewhere! Who else would care that much about us?

mycoldman
7th Sep 2009, 11:54
Just Cause 4 Life.

Sadistic_Sandbox_Player
7th Sep 2009, 12:18
Just Cause 4 Life.

Yeah!
Tell us something more! Oh, if you want... er, nevermind... er, would you? :D

texkid4
7th Sep 2009, 15:06
Just Cause 4 Life.

I just like the sound of that.

brauny
7th Sep 2009, 16:46
Yea lets all get tattos that say JC4 life. We could make our own motorcycle gang and we would all wear dual hooks on our wrists. Intense right there

Hobodealer
7th Sep 2009, 20:59
Just Cause 2 Rules, Mercenaries 2 Drools!

Sadistic_Sandbox_Player
7th Sep 2009, 21:24
Yeah! Hey the "rules and drools" serves well with everything! But sweets best with Mercs 2 and EA than anything else

PoorBison
8th Sep 2009, 05:14
I just like the sound of that.Maybe it could be like... Just Cause 4: Life. A package where they send out a dual grappling hook and a parachute and tell people to go play Just Cause in real life! :D

Mr Chainsaw
8th Sep 2009, 11:06
Cool

texkid4
8th Sep 2009, 19:45
Maybe it could be like... Just Cause 4: Life. A package where they send out a dual grappling hook and a parachute and tell people to go play Just Cause in real life! :D

haha, nice

MiracleMax
22nd Feb 2010, 14:59
I was gonna say... Just Cause 4 Life will be like Second Life? hahaha Mutiplayer! woohoo.

roozer93
22nd Feb 2010, 15:59
^^)

rigo14
22nd Feb 2010, 21:47
^^)

(^^

scottyah
22nd Feb 2010, 21:54
i vote we change it to JC4lyfe, the y adds character. We need an agency hovercrafts instead of motorcycles tho...

cbrookf
22nd Feb 2010, 22:46
Sx1VZADup8A

he is reggae/ska, and is quiet good. No lyrics in this video, but just follow the related videos

Grapplemeplane
29th Mar 2010, 21:24
Yea lets all get tattos that say JC4 life. We could make our own motorcycle gang and we would all wear dual hooks on our wrists. Intense right there

<Insert obsceen number of deaths here>

pobsta
29th Mar 2010, 21:27
Too right. Adding the final touches this very moment :) Expect it this week.

Yay! Can't wait! :lmao:
Now I can actually play the game on my *new* PS3, dual hooking a sports car to a wind turbine has never felt so good :cool:

JustCauseStunting
29th Mar 2010, 22:16
Haha, how did you find this Mike?!?! XD