PDA

View Full Version : Batman A A FAN STORy



Ryen
18th Aug 2009, 20:55
alright i am going to try this mods can delete it if they want

well here is the deal i start off by tellin a little bit of the story then someone continues where i left off. since there seems to be always over 100 people on here you should post a postin then edit it to not be double posted anyways here i go this does not need to follow the story line of batman AA this is fan based



Batman enters in Arkham Asylum after watching over the transport of the blackgate inmates.

Batman: There is alot of people here Don't know if this is the right Move

Gordon: where else are we going to put all of them

Oracle: Batman The Joker Is creating Chaos in Gotham

Batman: What is he doing

Oracle: He is..........

batman4747
18th Aug 2009, 21:54
He is partying like it's 1999

HeavenlyRaider.
18th Aug 2009, 21:57
Oracle: He is... he is... HE ATE MY RAZZLES OKAY!!!

Batman: Umm... Oracle.. there are mass murdering psychopaths here and you're worried about your razzles?

Oracle: LOOK, BATMAN YOU JUST DON'T UNDERSTAND! These were the collectors edition razzle box that came with a code to win a car, what am I going to do.

Batman: *Mumbles to other ear piece* Yeah that's right, yep... mhmm, 2 firing squads, a swat team and killer croc's, rabid man eating brother...:whistle:

Oracle: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Batman: :whistle:

Mr_Scarecrow_Goes_To_Town
19th Aug 2009, 05:24
Oracle: He is... he is... HE ATE MY RAZZLES OKAY!!!

Batman: Umm... Oracle.. there are mass murdering psychopaths here and you're worried about your razzles?

Oracle: LOOK, BATMAN YOU JUST DON'T UNDERSTAND! These were the collectors edition razzle box that came with a code to win a car, what am I going to do.

Batman: *Mumbles to other ear piece* Yeah that's right, yep... mhmm, 2 firing squads, a swat team and killer croc's, rabid man eating brother...:whistle:

Oracle: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Batman: :whistle:

*Police officer arrives*

Cop: Oh God, it's worse than I thought.
Batman: Yeah Jim. I've seen some messed up stuff in my life, but this?
Gordon: Call off the firing squads and all of that, I got an idea.
Batman: Gordon?
Gordon: DO IT!!!
Oracle: DADDY!!!
Gordon: *reaching in his pocket* Da da da da, Hagendaas!
*Oracle calms down*
Gordon: See, it was just PMS.
*Joker walks in*

Joker: Oh that sucks, but this gun blows.
Batman: Joker! Too soon!

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 05:26
Keir: I think this thread needs to be closed :P

Mr_Scarecrow_Goes_To_Town
19th Aug 2009, 05:28
Keir: I think this thread needs to be closed :P

It's pretty bad, I will admit. :p

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 05:30
It's pretty bad, I will admit. :p

Drazar: SHUT UP! YOU IDIOTS! You people dont know how to tell a batman story! I have read all the comics and it should be this way...


SammiiDoogles: :scratch:

Mr_Scarecrow_Goes_To_Town
19th Aug 2009, 05:40
*Fyodor Dostoevsky walks in* "I like it."

Drazar: Shut it you epileptic slavophile, no one was talking to you!

Dostoevsky: Awww... *walks away in shame*

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 05:56
*Fyodor Dostoevsky walks in* "I like it."

Drazar: Shut it you epileptic slavophile, no one was talking to you!

Dostoevsky: Awww... *walks away in shame*

Drazar: The next person who comments is this stupid thread gets BANNED!!!!! MUHAHAHAHHAHAHAAHHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POWER UNLIMITED POW....
*Gets shot by Keir*

DarkCrusader67
19th Aug 2009, 06:14
Drazar: SHUT UP! YOU IDIOTS! You people dont know how to tell a batman story! I have read all the comics and it should be this way...


SammiiDoogles: :scratch:


Drazar: The next person who comments is this stupid thread gets BANNED!!!!! MUHAHAHAHHAHAHAAHHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POWER UNLIMITED POW....
*Gets shot by Keir*

HAHAHAHAHHAHA omg brilliant!!! :lol::lol::lol::lol:

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 06:24
HAHAHAHAHHAHA omg brilliant!!! :lol::lol::lol::lol:

Drazar: WHAT THE HECK DID I JUST SAY!!!!!!!!!!! YOU OTTA HERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*DarkCrusader67 gets banned*



(I hope drazar doesnt get mad...its a joke....and its funny....)

Kraken890
19th Aug 2009, 07:35
I'll continue where Ryen left off for those wanting a more serious story.

Oracle: He is....outside City Hall. He's got the whole building supposedly filled with C4 and is threatening to detonate them if the police get any closer. I'm also being told he has hostages inside the building. Joker's hired henchmen armed with assault riffles to keep them at bay.

Batman: Did the Joker say anything else?

Oracle: He said you've got till midnight to stop him or else...

Batman: Send me the news video feeds...I'm on my way.

DarkCrusader67
19th Aug 2009, 07:50
(I hope drazar doesnt get mad...its a joke....and its funny....)

:lol: drazar's gotta decent sense of humor :thumb:

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 16:34
:lol: drazar's gotta decent sense of humor :thumb:

Drazar: I Thought i banned you! NOW GET THE HELL OUTTA HERE!!!!!!!!!!!

LemonLoafer
19th Aug 2009, 16:39
Drazer: This calls for BibleMan (There is actually A BIBLEMAN!)!

Kai Rei
19th Aug 2009, 16:43
*Slams Bible over Demon Hunters head*

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 16:43
Drazer: This calls for BibleMan (There is actually A BIBLEMAN!)!

BibleMan is awesome! They steal from just about everything, just like larryboy!

YEKwrI5MYIM

LemonLoafer
19th Aug 2009, 16:47
Koolz, I love Bible Man.

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 16:51
zXsHPLl-zFY
OMGOSH Rocksteady you need to make a Bibleman game, this one sucks as much as any Superman game did!

LemonLoafer
19th Aug 2009, 16:55
Hahahahahahahahahahahhahahahahahhahahhahahahh!!!! :lmao::lol:

Batman The Trailer Hunter
19th Aug 2009, 16:58
Drazar: WHAT THE HECK ARE YOU IDIOTS DOING!!!!!!!!!! THIS THREAD IS CLOSED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Batman The Trailer Hunter
20th Aug 2009, 20:30
bump

cjon428
20th Aug 2009, 20:56
Just in case...

http://www.gifanatics.com/files/InBeforeTheLock.gif

Elpy
20th Aug 2009, 20:59
LOL at the above.

LemonLoafer
20th Aug 2009, 21:07
:) Anyway. IT'S BIBLEMAN!

Batman The Trailer Hunter
21st Aug 2009, 16:32
Drazar: This Thread is CLOSED!

Ryen
22nd Aug 2009, 01:53
I'll continue where Ryen left off for those wanting a more serious story.

Oracle: He is....outside City Hall. He's got the whole building supposedly filled with C4 and is threatening to detonate them if the police get any closer. I'm also being told he has hostages inside the building. Joker's hired henchmen armed with assault riffles to keep them at bay.

Batman: Did the Joker say anything else?

Oracle: He said you've got till midnight to stop him or else...

Batman: Send me the news video feeds...I'm on my way.

wow can we not have a serious fan made story lets get to it people serious posts only please anyways

Batman gets in the Batmobile and takes off.

Oracle: here are the video feeds now

Video Joker: HAHAHAHAHA hey Bats Don't even think about comin close to city hall or I will blow it all to smitherens along with the 200 people inside. every window is set with an alarm as well as every door if the open or break boooooom Oh and if the hostages does not kill the mayor by midnight I blow it up anyway HAHAHAHHAHAHAHAAH

End of transmisson


Oracle: any Ideas

Batman:......yeah

Batman puts on the after thrusters and heads to city hall...