Thread: Hey ik zoek nederlanders die regelmatig nosgoth spelen!!!

Hey ik zoek nederlanders die regelmatig nosgoth spelen!!!

Hey ik zoek nederlanders die regelmatig nosgoth spelen!!!

Hey ik ben Remco bakker ik ben 20 jaar en ik zoek gamers rond de zelfde leeftijd of ouder die regelmatig nosgoth spelen ik hoop hier snel reactie op te krijgen want ik zoek al een tijdje naar Nederlandse nosgoth fans, wil je meer weten of wil je met me game laat het dan even weten mvg Remco Bakker.

Hey Remco ik ben Christiaan, ik ben ook 20 jaar en speel op het moment veel Nosgoth.

SteamID: id/spo1ng/

Ik zoek ook nog mensen om mee te spelen aangezien de matchmaking gewoon bagger is.

http://steamcommunity.com/id/RandomUsernameHere

Je kan me altijd toevoegen, laat het me wel eerst weten. (Hirukaru on steam).
    Ben wel iets ouder , speel niet regelmatig ivm opleiding, podcast, personal life, en nog wel meer.

Ja ik speel ook al anderhalf jaar inmiddels.
    Als er nog goede spelers zijn die volgende week bijvoorbeeld leagues willen spelen,
    dan hoor ik het wel.
    En natuurlijk deze week de 5vs5 dm test t/m 31 februari.
    Als je 10 potjes speelt dan krijg je een nieuwe banner.

groet,

DistortNL

hey Remco ik ben Maikel ben 22 jaar en speel ook veel nosgoth alleen vraag ik me af multiplayer gaat werken ik kan niet eens met mijn eigen vrienden op nosgoth spelen vrij vervelend en ik vind het leuker om met iemand te spelen ja ik vind ook de matchmaking slecht maar het is al beter na de grote league ramp toen wilden ik stoppen vanwege mensen die echt niet konden spelen

Tags for this Thread