Thread: Game Mode Helden/Hero's

Game Mode Helden/Hero's

Lightbulb Game Mode Helden/Hero's

Gegroet beste , gamers (wist ik veel dat er een Nederlandse feedback is wel 1 ste post was in het Engels (wapens) )

zo wat ik graag wil laten door schijnen is dat Nosgoth niet echt een LoK is alleen dat het wat namen draagt en dat er in mijn mening in de lore er erg weinig over de mensen bekent is ik doe hier een gok meer help me met denken.

T

hero/helden mode ( als de char gemaakt zijn kan je altijd het naar een siege mode als Dumah cathedral)

Humans
    Moebius
    normale aanval Time of sand - een projectie als zandloper zand.
    Q Time Essence - een AoE bubbel die vampieren vertraagt of de mensen genezen (niet volledig natuurlijk
    F Mist of Time - een portal waar op de mensen aan de ander kant weer uit komt. (Moebius zet 2 portals
    op)

Mortanius
    Normale aanval een schedel projectie.
    Q Undead Sprits - illusies die op de 4 mensen lijken voor verwarren. (in mijn menig mogen deze geen schaden doen het gaat erom dat de vampieren hun speciale vaardig heden verbranden)

F Return to the Wheel 1 vampier word in de lucht gehouden en zijn skelet word uit zijn lichaam getrokken of explodeert in bloed. - als Mortanius word aangevallen dan verbreekt de magie en de vampier is weer vrij.

(* Note: Ik zag in de Engels forums zag ik dat mensen de Guardians of the Pillars of Nosgoth. beetje lore berkent in deze tijd heeft Vorador & Kain ze allang vermoord hebben.)

Vampier

al de broer natuurlijk Dumah , Melchiah , Rahab , Zephon en Turel.

*(Note: Lore break maar je kan Kain & Raziel < undead form er ook in doen. ik weet mensen zullen klagen maar ja Square zegt tot dat je de ander game's niet hoeft te spelen en het is een awsome char to play as. PS Raziel in deze tijd ligt nog in het water pootje te baadden.) Kain volgt zijn visioenen.

*@Square-enix Note : Graag wil ik aan Uw vragen als de hoger heren die DEAD SUN hebben geannuleerd de zelfde waren als de genen die zeiden dat Tomb Raider gefaald heeft? Graag hoop ik dat dit spel en zijn mechanieken niet zo maar weg zijn gegooid ik bedoel heb je gezien hoe jullie verwisselen van wereld naar geestwereld er uit zag. Geniaal ook je moet de pijlen uit je lichaam halen ander blijven ze zitten de doen ze schaden ik zoek al een tijd naar skyrim mod die me dat laat doe briljant.

Ik wil hier mee zeggen je free to play sterft ooit een keer uit en veel van onze (niet allemaal) had liever een verhaal lijn single player spel gekregen. nu ik heb de 32 min film van ruwe game-play gezien het was awsome zwarte geveerde vleugels interessant Janos Audron iemand. please zeg dat niet alles naar de hell is gegaan aka de prullenbak
    Last edited by Thornek; 14th Mar 2015 at 18:17.

Waarom post je op het Nederlandse forum als je het vanuit het Engels door Google Translate laat vertalen?
    Edit: Na het lezen van de post zie ik dat het niet vanuit het Engels vertaald is, maar vanuit een andere taal.
    Last edited by Lomonop; 16th Mar 2015 at 10:49.

Tags for this Thread